Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
das een gans dorp
en snachts binnen maar das voor me eigen nachtrust, we wonen vlak naast de snelweg en heb geen zin om nog eens een veulen snachts van tussen de koeien te gaan halen.

) en de merries gaan snachts in de paddock met overkapping. Mijn paddock is niet groot, maar genoeg om ze swinters snachts op te houden. En ja er gaat land kapot swinters, het zij zo...
), maar ze komen ook in de winter nog wel op de wei. Voornamelijk omdat we een redelijk stuk hebben met een kudde van 3, dus het wordt niet super intensief gebruikt. Ze hebben op het moment zelfs nog een beetje hoog gras te eten, strook wordt nu wel klein dus dat zal volgende week wel op zijn.
Het erge is nu dat ik voorkeur heb voor een merrieveulen, maar ik voor een hengst al de perfecte naam in gedachten heb
(jammer genoeg kan ik het niet helpen om daarbij aan Koda te moeten denken... hmmpff...)
Het liefste een merrie omdat dat qua opfok makkelijker is maar met een hengst kan ik ook vast wel wat regelen
Die hoeven vooral hooi.
) van de combinatie Oramé x Grand Slam.

Charlottte schreef:fokfanaat schreef:Welkom Charlotte. Wat leuk dat je een farrel verwacht, mijn nieuwe merrie heeft daar ook een veulen van gehad vorig jaar, hoe kom je zo bij die hengst?
Op wat voor merrie is dit geweest? Heb je toevallig beeld materiaal van het veulen?