[HK]Het Dikke Buiken Topic 2015 - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 23:51

paardje2013, echt super van jullie dat jullie er zoveel werk in steken, en fijn dat het met kleine stapjes toch steeds beter gaat. Hopelijk kan ze snel zelfstandig opstaan!

Murosch, dat verschilt erg per veulen, maar de meeste veulens stappen en galopperen veel de eerste paar dagen. Draven doen ze vaak pas na een aantal dagen steeds meer en meer. En sommige veulens pas nog later.

Emmy, wat een stoer mannetje is Ghadir!

Larissa, fijn dat moeder en dochter het zo goed doen. Ik vind haar bles zo grappig met die 2 donkerdere stippen bovenaan :)

Melanie, ook al zo'n slagroom baby :D Dat heeft Amir nou ook, en ik krijg er bij Aziza (die nog steeds aardig schraal is) geen kilo bij, en Amir groeit en groeit maar :D

inowa, Aagje is dik zeg! Flinke hangbuik al.

Scooby, wat schattig dat ze hem samen droog likken. En ook al zo'n boef zie ik! Beetje tante Vlekkie pesten.

lizze12, ik ontworm op 10 dagen en op 1 maand met Ivermectine en dan op 2,5 maand met Pyrantel en daarna nog een keer Pyrantel met de rest mee.

Cemlys, wat een heerlijk veulen heb je toch <3

Arianne, gefeliciteerd!

Chardy, wat zijn ze lekker in het zonnetje aan het spelen!
En gefeliciteerd met het veulen van Astrid, wat een geweldige naam :D

onley, wat apart, zo'n lage melktest en zo weinig uier.

suffie, Lara ziet er super uit! Wat glimt ze prachtig.

polleman, Wings is groot geworden, ziet er goed uit!

KN2011, het komt vanzelf als het klaar is, er zijn er in dit topic meerdere die bijna een jaar gedragen hebben, en zelfs langer dan dat.

OnzeToppers, wat een schattige shet veulentjes!

DB, sterkte met Revi, goed dat hij nu op de kliniek staat en ze weten wat het probleem is. Ik hoop dat de antibiotica aanslaat en hij snel weer beter is. Het is wel een ontzettend mooi mannetje <3

wennie, wat een schatje.

CedricVT, zou zomaar kunnen, maar mij lijkt haar linkerspeen (op de foto rechts), nog niet helemaal vol. Op de tweede foto (die je later geplaatst hebt) vind ik hem wel voller lijken trouwens.

Sjintoo, ze is nog niet heel dik. Ik zie hier bij die kleintjes meestal van die buiken op pootjes voorbij komen, maar die van jou is dat helemaal niet.

Carika, geen ervaring, maar sterkte ermee, hoop dat het zich snel oplost!

Karin, wat zijn jouw merries weer dik zeg! Ik vind Donna zo'n leuke merrie <3
En Jillz lekker het land op, daar zullen ze blij mee zijn.

Luna, heel veel sterkte, wat verschrikkelijk :(:)
Dat is nou echt één van mijn grootste nachtmerries, ook doordat ik op een eiland woon, in de nacht kan ik sowieso niet naar een kliniek. Dus ben altijd doodsbang dat er ooit iets echt fout gaat en één een keizersnede zou moeten ofzo, dat kan dan ook alleen op stal. Ik snap ook zeker dat je ervoor gekozen hebt direct een keizersnede uit te laten voeren, al is het minder hygiënisch dan op de kliniek. Is toch de keuze tussen leven en dood.. Het veulen ziet er inderdaad erg groot uit, en dan ook daarna nog zo'n drama met de nageboorte, arme merrie :(:)
Een hele eerlijke, dappere keuze om haar nooit meer te laten dekken. Ik hoop heel hard dat het met Luna allemaal goed blijft gaan en ze er weer helemaal bovenop komt! Nogmaals heel veel sterkte.
Ik zou mijn merrie ook achteraf niet alsnog naar de kliniek gebracht hebben, mijn merrie maakt zich zo kwaad op de trailer dat dat in zo'n situatie meer kwaad dan goed zou doen, er zijn gewoon redenen waarom je zou kunnen besluiten het niet te doen. Al zie ik ook een aantal dingen voorbij komen waar ik mijn vraagtekens bij heb, maar daar ga ik geen discussie over aan, het is al erg genoeg allemaal.

DL, dat ziet er spannend uit! Succes.

Robynn, ik snap je besluit wel, als ze niet voldoen aan wat je graag zou willen, kan je soms beter een ander, beter passend baasje voor ze zoeken, die wel helemaal blij met ze is. Dan heb jij daarna ook een nieuwe kans op je droomveulen.

Buenootje, gefeliciteerd!

pp, gefeliciteerd met je verjaardag!

unihorses, die uier is nog helemaal leeg.

Fotsy, gefeliciteerd met de kittens!

Manda, wat een heerlijke veulentjes!

Zo, hè hè, weer bij, wat gaan jullie toch ontzettend hard!
Hier morgen alweer Aziza scannen voor de 40 dagen scan, voor haar 2016 veulen.
En Amir is echt een raar veulen :+ hij had nu ongeveer 2 weken geen halster om gehad, en was ineens vergeten dat het niet raar is. Het leek wel een veulen van een paar dagen dat voor het eerst een halster om had :+ Maar weer even vaker omdoen de komende tijd :D

Gisteren voor het eerst in mijn leven op het politiebureau gezeten, gelukkig alleen om een getuigenverklaring af te leggen, maar toch wil je er liever gewoon niet zijn. En de agente die mijn verklaring op nam raffelde het ook enorm af, en ging daarna direct weg voor haar lunchpauze, dus deze ervaring is ook een zeer negatieve. Als ze alle getuigenverklaringen zo afnemen (doen ze gelukkig niet, mijn vriend had wel een hele normale agente die gewoon de tijd nam) snap ik waarom bepaalde dingen niet opgelost of vervolgd worden.

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 23:53

Manda wat een gave veulens allemaal,
dat doet papa Goed.En die is ook super knap.

tammiebels dat is ook leerzaam,
helaas liep het in een discussies
uit. En wat er met Luna gebeurde zo'n bevalling gun je je ergste vijand nog niet.

Buenootje ik heb de foto's kleine genaakt van de knappe baby

AZ dat is balen al helemaal met dat
afraffelen.

wakers succes

smooi

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2015 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 00:12

Buenootje gefeliciteerd!!

Luna heel veel sterkte.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 00:23

Succes aan de wakers en nog een dikke knuf aan allen met verloren veulens of moeilijke opstarten, ik duim heel hard mee :(:)

Bluenootje veel palo's worden echt vos geboren behalve de mijne dan weer maar de uitzondering bevestigt de regel _/-\o_

Bonita maakt haast polleman :D

Jet4You

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 01:21

Luna heel veel sterkte met het verlies.

Ik kan het verder haast niet bijhouden.

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 02:51

Buenootje, *\o/* *\o/* proficiat met Eddy wat een dropje, heerlijk!!!

Chardy, Magnum is echtom op te eten

Wennie19, mooi ventje en fijn dat het nu goed gaat,genieten

Vitaquilla,358 dgn jouw geduld is nu welop!! :(:)

Sjintoo, dat is nog niet echt een buik op pootjes,wel een lieverd

Carika geen ervaring mee, Die Zimba mams heeft het maar druk :D , fijn dat 1 oog nu al goed lijkt.

Tammiebels, vast gelopen cam afgelopen nacht. Nu welopletten hoor!!!

Euforie, balen vd tent een caravan lenen ergens een optie? Ander gedrag klinkt welverdacht

Karin, Top neef fijn kan je ze beidein de gaten houden, en zowel Dora als natuurlijk Donna zijn al zwaar!!

Stal-Wiza, jij bent er klaar voor zo te horen Rox tonnetje rond, uier groeit en de namen klaar :D

Paardje2013, Wat een beauty nog even volhouden hoor :(:) an zal je zien hoesnel het aansterkt.

PP, proficiat nog met je verjaardag

Anniekslijk, Levi helemaal opgeknapt en lekker op het land heerlijk genieten nu.

Robyn, Dani vind vast een super baasje hoor, snap dat het moeilijk is :(:)

Lisch, Soie vordert goed fijn!!

Onley, Dessy vult nu toch best mooi hoor, lijkt al op uier van vorigekeer

Polleman, Bonita 301 dgn en super dat ze nu weer goed loopt, veulen misschien ergens tegenaan gedrukt. mooie foto's en die uier loopt nog wel terugja wat een verschil

Cemlys, PH 6,5 speelkameraadje!!!!

Lauura, fijn aan de 320 dagen

Suus-Elviera, ook al op 310 dgn,ik denk dat je nogeven moet wachten met testen

Scooby, Macho is zeker al gegroeid wat is hij leuk.!!

Cedric, tja uier vol, kling anders kan goed

MDJ,Lucky moet van jou nog wachten totna 6mei :D , wat een geweldigduo

Fotsy, proficiat met de poesjes, mooi spul he!!!

Manda, beterschap met Emma, hopenlijk kan ze snel spelen met dat mooie valk few spot veulen

Onzetoppers, hier geen ervaring met een ruin erbij

Dian-Basje :(:) mooie foto van Jorja en Revi wat een mooi aapje,Duim mee hoor dat ze snel weer lekker thuis zijn met hopenlijk wat speelkameraadjes erbij, leuke merrietv, suc6

Neon, geen merrie tv maar spinneweb tv :D Neon weer helemaal oke vandaag??

AZ, Amir moet weer ad halstertraining :D

Luna,ik ga volledig met AZ mee, heel veel sterkte, hier duimen we.En wat een prachtige plant voor Joe

DL, nog geen 3e alarm gehad??? suc6

Alle wakers sterkte en suc6,

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 03:35

Ojawel en nummer 4 ook.. Toen nog bijna 2 herten op men motorkap.. pfff mevrouw staat me echt aan te kijken van ehm waar ben jij mee bezig? Tut hola dat het is.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 06:12

Heb ik bluenootje al gefeliciteerd? :o ben volgens mij redelijk bij, maar een felicitatie wil ik niet missen dus doe het gewoon alsnog; gefeliciteerd!!! :D

Amir doet alsof die het vergeten is, hihi ik geloof dat ik dan ook naar gauw dat halster weer om ga doen ;)

vreselijk dat ze he getuigenverklaring zo afraffelen, zulke dingen vind ik echt schandalig! Maar gelukkig zijn ze niet allemaal zo...

Rowan, niks? Behalve 4x loos alarm? Jemig!!! Ze houd het wel spannend!!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 06:50

polleman schreef:
Manda wat een gave veulens allemaal,
dat doet papa Goed.En die is ook super knap.

tammiebels dat is ook leerzaam,
helaas liep het in een discussies
uit. En wat er met Luna gebeurde zo'n bevalling gun je je ergste vijand nog niet.

Buenootje ik heb de foto's kleine genaakt van de knappe baby

AZ dat is balen al helemaal met dat
afraffelen.

wakers succes

Hier in het topic blijkbaar wel... en er is welgeteld 1 iemand die daar wat van zegt direct. Jammer! Ik heb er vannacht over nagedacht en ik ga om die reden uit het topic. Je kunt je wel of niet mengen in een discussie, dat is prima maar ik vind dat als er zulke dingen gesmeten worden, negeren echt not done!!!

Ik heb er veel gezelligheid aan gehad en wil iedereen die wat heeft gezegd over mijn kleine Coosje bedanken.

Succes voor alle nog komende merries en veulens!!!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 07:48

Jammer caesar, is toch allemaal niet nodig. :(:)
Heb me bewust niet gemengd want het is al erg genoeg voor luna maar wil dan toch even wat zeggen.
Nu iedereen heeft een mening en die mag gerust gezegd worden, is heel leerzaam trouwens. Maar ook iedereen beslist over zijn of haar paard wat ze ermee doen en hoeveel ze er voorover hebben.

Geen veulens deze nacht dl ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 07:56

Jammer ceasar dat je gaat. Denk dat veel mensen wel van mening zijn dat zulke uitspraken écht niet ok zijn maar dat als iemand haar al terecht wijst, ze ook niet aan de gang hoeven te blijven en dus weer on topic gaan. (Om de sfeer te kalmeren ten goede van het topic.)
En dan reist mij de vraag ook... Wanneer zou je dan wel blijven? Met 2 reacties met 5 of 10? Ik zou het jammer vinden als je gaat... Laten we het topic leuk en levendig houden. Maar als je gaat, wens ik je uiteraard heel veel succes met alles! :j

Hier is onze merrie Vanacht rustig gebleven. Heb wel het idee dat de spenen voller zijn. Ph is wat ik zo kon zien niet veel verder gezakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:09

onze toppers, wij hebben ook altijd een ruin bij onze merrie lopen en dat ging super goed, tot een paar uur voor de bevalling. ze wilde m niet meer graag in haar buurt en joeg m steeds weg. dus toen hebben wij onze ruin erbij weg gehaald (op stal gezet). de merrie buiten laten lopen en daar heeft ze s nachts haar veulen gekregen. de ruin mocht echt niet in haar buurt komen de eerste dagen, man dan werd ze wild, maar na een week hebben we hem er weer bij gezet en nu gaat het hartstikke goed.

manda wat een knapperts zeg jou veulentjes <3

fotsy gefeliciteerd met je kittens

diane basje, dat is echt niet leuk zeg, jeetje. arme revi!! wel fijn dat je nu weet wat het is en hopelijk knapt hij met alle goede zorgen snel weer op. hij is echt prachtig, ik wens je veel sterkte!

polleman gefeliciteerd met je mijlpaal van 300 dagen

buenootje, nogmaals gefeliciteerd, het is echt een plaatje, nu kan ook voor jou het genieten beginnen.

euforie, voor jou de laatste loodjes...

dustinlover, ze maakt het spannend hoor!

paardje2013 hoe gaat het nu? wil het staan en drinken nu al goed?

luna hoe is het met je merrie? de nacht goed doorgekomen?

hier eergister voor het eerst de merrie even bij Ghadir weg gehad, hij vond het wel best. gister weer eventjes en toen wat langer. hij hinnikte wel wat, maar was verder niet druk en ik heb mams even het hoofdstel omgedaan en heb even een paar rondjes door de bak gereden, heeeerlijk, na een half jaar kon dat weer!!!! en ja idd na een half jaar, want het was voor onze merrie best zwaar, komt ws door haar leeftijd, ze is ook al 19 en dan haar eerste (en laatste) veulen, maar ze pakt het meteen weer super op. na een paar minuutjes weer lekker terug bij haar kind gebracht. nu steeds maar weer uitbouwen, kan ik over een tijdje weer lekker met haar naar het bos.....Ghadir vandaag alweer 2 weken!

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:19

Geen veulens vannacht?

al_zawraa: snap wel dat dit je grootste nachtmerrie is.

Heb de ogen van luna zien wegdraaien en ze zien opgeven voor de gingen snijden. Ze was totaal op en had alles gegeven. wat ben ik blij dat ze nu terug vecht om te leven...
Ze is de nacht trouwens goed door gekomen. ze keek helder uit haar oogjes en hinnikte. Ze heeft zo ontzettend veel steun van onze lieve dilys. Die likt haar continue en wijkt geen seconde van haar stalwand af. wat ben ik die merrie dankbaar dat ze luna zo steunt.
wonde wordt dadelijk terug verzorgd en wss wordt ze gespoeld als ze zichzelf niet genoeg spoelt. En dan rest van de dag nog om de 3 uur spuit voor baarmoeder klein te krijgen.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:21

.
Laatst bijgewerkt door Caesar op 01-05-15 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:25

Sorry maar ten eerste was luna heel lang niet drachtig geraakt. Ze heeft van november tot augustus bij ons eigen hengstje gelopen waarbij ae nooit toonbaar hengstig was.
Daarbij kon dit elke merrie overkomen! helaas had ze brute pech dat joe te groot was, dat kon niemand voorspellen! Dat kreeg geen enkele mini van haar grootte eruit

daarnaast wat is dat nou voor uitspraak?! Waarom in godsnaam zou ik liegen over mijn merrie? Wil je ze zien? Goed dan maak dadelijk wel een foto! Wil je de wonde zien? Ook goed, hier!
Afbeelding

Denk dat het leven van mijn merrie nu wel belangrijker is dan bokt nee?!
Laatst bijgewerkt door Luna2006 op 01-05-15 08:27, in het totaal 1 keer bewerkt

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:25

Al_Zawraa wat een mooie bij lees bericht,
zat gisteravond op me telefoon dus was lastig om uitgebreid te reageren.
Dankjewel over de compliment van Wings laatste x meten was ze al 1,60.
Spannend vandaag het scannen hopelijk zie je een mooi kloppend hartje.
gelukkig had je vriend wel een agent die de tijd nam, hopelijk als je het ooit nog een x moet doen dat je ook een agent krijgt die tijd neemt en niet denkt opschieten voor me lunch pauze.

Fotsy eergisteren zat er nog niks ze is inderdaad bezig met een inhaal slag.
ze mag van mij het wel rustig aan doen nu ze weer goed loopt heb ik liever dat veulen wat later komt dan de vorige x.

jobamara ja gelukkig is ze weer goed geeft toch gerust stelling, ze is wel wat slap van achteren maar dat is niet vreemd zo aan eind van de dracht.
vanmorgen was de uier nog volle als gisterenmorgen.

Caesar het is toch niet nodig om weg te gaan! Had me bewust niet in de discussie gemengd wist niet goed wat ik moest zeggen.
Ik vind het wel schandalig wat er gezegd is en hoopte ook dat die persoon zijn exclusies zou aanbieden aan je. Het is niet erg als mensen er anders over denken maar zo iets gun je niemand.
ik hoop nog dingen van je te lezen hier!

Dustinlover wat een fopmerrie, gelukkig geen ongelukken gebeurd,

Euforie uier ziet er goed vol uit zo op de foto.

Emmy7 wat fijn dat het veulen het zo goed oppakt.

paardje2013 ik hoop dat met je veulentje steeds wat beter gaat!

Luna2006 gelukkig is ze de nacht goed door gekomen!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:02

Polleman excuses kan ik wel neerzetten maar zou t niet menen, ik vind niet dat je zulke dingen kan zeggen nadat iemand bijna zowel dr merrie als veulen verloren had.
Kom zelf maar eens in zo een situatie, alsof andere t allemaal maar beter weten Wat te doen in zo een situatie

En of een merrie nou thuis staat buiten of op stal, of enkel als stalvulling op een kliniek

Verder ga ik er niks meer over zeggen ik weet zeker dat sara t beste voor heeft voor luna en haar DA ook, en ik hoop dat luna het gaat redden
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 01-05-15 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:04

even een ego. net toch weer een mooie foto gemaakt!
ik vind de kleur van zijn ogen zo mooi, maar dat zal nog wel verder verkleuren naar bruin denk ik? hij is nu 14 dagen vandaag. iemand een idee hoe lang dat duurt voordat ze helemaal bruin zijn?

Afbeelding

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:08

NathalietjeB schreef:
Polleman excuses kan ik wel neerzetten maar zou t niet menen, ik vind niet dat je zulke dingen kan zeggen nadat iemand bijna zowel dr merrie als veulen verloren had.
Kom zelf maar eens in zo een situatie, alsof andere t allemaal maar beter weten Wat te doen in zo een situatie

En of een merrie nou thuis staat buiten of op stal, of enkel als stalvulling op een kliniek

Verder ga ik er niks meer over zeggen ik weet zeker dat sara t beste voor heeft voor luna en haar DA ook, en ik hoop dat luna het gaat redden

Ben je zelf dan een haar beter Door een ander het zo keihard toe Te wensen? Juist als je weet hoe het voelt voor een ander?

Ik heb het namelijk al 10x uitgelegd hoe ik het zag en dat is verre van wat jij bedekt met dingen toe wensen. Ik zeg het, een ander denkt het.

Dat jij niet eens de moeite doet om überhaupt een excuus te maken zegt genoeg.

Sommige dingen zeg je gewoon niet. En in mijn ogen ben je zelfs met deze post het vloeken niet waard.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:21

Tjah de toewensing was misschien wat te fell maar vond de arrogante "t zou mij niet gebeuren opmerking ook gewoon zeer ongepast"

Wees maar blij dat jij en ik niet voor de vreselijk beslissing zijn komen te staan, verder kun je gewoon blijven praten hier hoor ik lees weer verder mee onder mijn steen.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:25

buenootje ;gefeliciteerd met je knappe veulen!

fotsy; jij gefeliciteerd met de kittens,heel erg mooi!

manda; echt 2 schitterende pjotr veulens! volgend jaar pepper bij pjotr.

diane_basje; gelukkig gaat het veel beter met revi,ik duim dat hij weer snel naar huis mag zodat je kunt gaan genieten.Hij heeft een prachtig koppie!

polleman; jouw merrie kan wel een bordje ''Pas op! zwenkt uit'' gebruiken,wel een heel mooi buikje en uier ook al goed op weg

CedricVT; dat ziet er idd wat dikker uit,geen veulen geboren vanacht?

Dustinlover; ze houd je goed voor de gek,mag hopen dat ze lekker overdag een veulen krijgt.

Emmy; wat een mooie foto! en nog met een knap veulen ook.

euforie; dat ziet er mooi uit dat uier,spenen kunnen misschien nog wel iets voller maar vaak gebeurd dat ook pas vlak voor de bevalling.
vulva staat ook iets open dus ook een goed teken.

ik bedacht me dat ik jullie nooit meer heb verteld hoe het met de poes is afgelopen.
ze was 2 weken geleden inmiddels al in de nacht begonnen met bevallen.
ben de hele nacht wakker geweest en bij haar gelegen.
ze wilde constant bij mij op bed liggen maarja ik zag dat echt niet zitten.
toen wilde ze absoluut niet in haar werpkistje en begon ze een andere plek te zoeken.
uiteindelijk trok ze mijn sokkenlade in mijn kledingkast open en ging daar helemaal achter zitten waar ik niet bij kon. :roll:
ik heb toen midden in de nacht de 2 lades eruit zitten schroeven zodat ze een lekker plekje had daar.

echter kwam ze na een 20 minuten draaien en doen weer bij mij op bed liggen,ze wilde dus perse dat ik bij haar was om te kroelen.
dus ik heb mijn deken en kussens gepakt en ben op een kleedje op de laminaatvloer gaan liggen. :brr:

smorgens was er echter nog geen kitten dus ben uiteindelijk naar de dierenarts gegaan voor controle,er was een foto gemaakt hoeveel kittens erin zaten en dit waren er maar 2.
ze kreeg een injectie om de weeen op te wekken maar na 1,5 uur kwam er nog steeds helemaal niks.

uiteindelijk heeft ze een spoedkeizersnede gehad en zijn de kittens eruit gehaald,helaas allebei dood.
ik heb de poes meteen laten steriliseren nu ze toch open lag en gelukkig loopt ze er nu weer helemaal fit en vrolijk bij.

erg jammer dat het niet zo mocht zijn,ze zocht ook echt naar haar kittens en dat brak mijn hart maar ben heel blij dat ze er zelf nog is.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:25

Ceasar bedoelde met :" het zou mij niet gebeuren", dat het haar niet zou gebeuren dat ze na zo'n keizersnede de pony thuis zou laten maar naar de kliniek zou brengen.
Dat het haar niet zou gebeuren dat er een spoedkeizersnede op stal plaats moest vinden, dat lees ik nergens en heb ik ook nooit zo geinterpreteerd.

Dus excuses lijken mij toch op z'n plaats NathalietjeB

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:27

NathalietjeB schreef:

Ik wilde me hier niet mee bemoeien, ik meng me overal al veel te veel in. Maar ik kan het nu toch echt niet laten!!

Nathalie, jouw vertoning is echt ronduit schandalig!!!
Caesar heeft Sara niets vervelends toegewenst, er is nooit gezegd dat ze hoopt dat de merrie het niet haalt of andere narigheid.
Kritische vragen/punten wéét je gewoon dat die aangedragen worden, Sara is nou eenmaal niet zo "duidelijk/te vertrouwen", maar mijn mening ken je!

Maar om iemand die je niet kent dan gelijk maar hetzelfde toe te wensen?! :?
dan ben je in mijn ogen vele malen erger bezig dan zij!!

Bovendien... als 1 van jullie het topic moet verlaten, vind ik persoonlijk dat jij hier minder te zoeken hebt dan Caesar.
Jouw merrie krijgt dit jaar geen veulen en je hebt je pas korte tijd geleden aangemeld om mee te lezen, ervaring op te doen enz. enz.
Wie denk je dan wel niet dat je bent om zo uit te halen naar iemand.......

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:32

Zo Goedemorgen ik ben een zombie haha.. trutje van een pony. Ze doet het andwrs dan de afgelopen 2 jaar denk ik. Heb der nu buiten hopelijk maakt dat verschil...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:41

Tjah dan bij deze excuses...
En verder ga ik er niet meer over wenden en lees ik weer mee onder een steen.

Sara hopelijk blijft luna t goed doen :D
Rowan ze houd t spannend voor je