Murosch, dat verschilt erg per veulen, maar de meeste veulens stappen en galopperen veel de eerste paar dagen. Draven doen ze vaak pas na een aantal dagen steeds meer en meer. En sommige veulens pas nog later.
Emmy, wat een stoer mannetje is Ghadir!
Larissa, fijn dat moeder en dochter het zo goed doen. Ik vind haar bles zo grappig met die 2 donkerdere stippen bovenaan

Melanie, ook al zo'n slagroom baby

inowa, Aagje is dik zeg! Flinke hangbuik al.
Scooby, wat schattig dat ze hem samen droog likken. En ook al zo'n boef zie ik! Beetje tante Vlekkie pesten.
lizze12, ik ontworm op 10 dagen en op 1 maand met Ivermectine en dan op 2,5 maand met Pyrantel en daarna nog een keer Pyrantel met de rest mee.
Cemlys, wat een heerlijk veulen heb je toch

Arianne, gefeliciteerd!
Chardy, wat zijn ze lekker in het zonnetje aan het spelen!
En gefeliciteerd met het veulen van Astrid, wat een geweldige naam

onley, wat apart, zo'n lage melktest en zo weinig uier.
suffie, Lara ziet er super uit! Wat glimt ze prachtig.
polleman, Wings is groot geworden, ziet er goed uit!
KN2011, het komt vanzelf als het klaar is, er zijn er in dit topic meerdere die bijna een jaar gedragen hebben, en zelfs langer dan dat.
OnzeToppers, wat een schattige shet veulentjes!
DB, sterkte met Revi, goed dat hij nu op de kliniek staat en ze weten wat het probleem is. Ik hoop dat de antibiotica aanslaat en hij snel weer beter is. Het is wel een ontzettend mooi mannetje

wennie, wat een schatje.
CedricVT, zou zomaar kunnen, maar mij lijkt haar linkerspeen (op de foto rechts), nog niet helemaal vol. Op de tweede foto (die je later geplaatst hebt) vind ik hem wel voller lijken trouwens.
Sjintoo, ze is nog niet heel dik. Ik zie hier bij die kleintjes meestal van die buiken op pootjes voorbij komen, maar die van jou is dat helemaal niet.
Carika, geen ervaring, maar sterkte ermee, hoop dat het zich snel oplost!
Karin, wat zijn jouw merries weer dik zeg! Ik vind Donna zo'n leuke merrie

En Jillz lekker het land op, daar zullen ze blij mee zijn.
Luna, heel veel sterkte, wat verschrikkelijk

Dat is nou echt één van mijn grootste nachtmerries, ook doordat ik op een eiland woon, in de nacht kan ik sowieso niet naar een kliniek. Dus ben altijd doodsbang dat er ooit iets echt fout gaat en één een keizersnede zou moeten ofzo, dat kan dan ook alleen op stal. Ik snap ook zeker dat je ervoor gekozen hebt direct een keizersnede uit te laten voeren, al is het minder hygiënisch dan op de kliniek. Is toch de keuze tussen leven en dood.. Het veulen ziet er inderdaad erg groot uit, en dan ook daarna nog zo'n drama met de nageboorte, arme merrie

Een hele eerlijke, dappere keuze om haar nooit meer te laten dekken. Ik hoop heel hard dat het met Luna allemaal goed blijft gaan en ze er weer helemaal bovenop komt! Nogmaals heel veel sterkte.
Ik zou mijn merrie ook achteraf niet alsnog naar de kliniek gebracht hebben, mijn merrie maakt zich zo kwaad op de trailer dat dat in zo'n situatie meer kwaad dan goed zou doen, er zijn gewoon redenen waarom je zou kunnen besluiten het niet te doen. Al zie ik ook een aantal dingen voorbij komen waar ik mijn vraagtekens bij heb, maar daar ga ik geen discussie over aan, het is al erg genoeg allemaal.
DL, dat ziet er spannend uit! Succes.
Robynn, ik snap je besluit wel, als ze niet voldoen aan wat je graag zou willen, kan je soms beter een ander, beter passend baasje voor ze zoeken, die wel helemaal blij met ze is. Dan heb jij daarna ook een nieuwe kans op je droomveulen.
Buenootje, gefeliciteerd!
pp, gefeliciteerd met je verjaardag!
unihorses, die uier is nog helemaal leeg.
Fotsy, gefeliciteerd met de kittens!
Manda, wat een heerlijke veulentjes!
Zo, hè hè, weer bij, wat gaan jullie toch ontzettend hard!
Hier morgen alweer Aziza scannen voor de 40 dagen scan, voor haar 2016 veulen.
En Amir is echt een raar veulen

Gisteren voor het eerst in mijn leven op het politiebureau gezeten, gelukkig alleen om een getuigenverklaring af te leggen, maar toch wil je er liever gewoon niet zijn. En de agente die mijn verklaring op nam raffelde het ook enorm af, en ging daarna direct weg voor haar lunchpauze, dus deze ervaring is ook een zeer negatieve. Als ze alle getuigenverklaringen zo afnemen (doen ze gelukkig niet, mijn vriend had wel een hele normale agente die gewoon de tijd nam) snap ik waarom bepaalde dingen niet opgelost of vervolgd worden.