Het viel mij gisteravond ook op dat moon een beetje een punt buik heeft.... Het ene moment denk ik dat ze de 340 dagen bij lange na niet haalt en het andere moment vrees ik dat ze echt overdraagt.... Heel frappant. Mijn zusje was me al aan t pesten... als het veulen op 1 april geboren word noemt zij hem grapje.... trutje
@ horsii; durf het niet te zeggen hoor maar denk niet dat ze het lang nog vol houd. haar uier groeit echt wel snel en ze kan het duidelijk niet goed meer aan.
winoa was ook verschrikkelijk zwaar en mede doordat ze het echt niet meer aankon is het veulen 11 dagen te vroeg geboren
Sjolvir
Geplaatst: 17-03-11 19:47
KMD, dat is beter nieuws nog dan 10 veulens!!!
Amandake, hij is prachtig! Ben gek op vlekken! SI, knappe zwarte man, ook gefeliciteerd. Wel balen dat Rose tikje chagerijnig is..
Peeps die het wel zat is, geloof ik. Muzefee, zo, dat zijn ook flink ronde dames!
Sjol vordert langgggzaaammmmmm. En liet zien nog te kunnen bokken, zwartje werd iets te brutaal, ze miste volledig, want het was een waarschuwing, maar ze kan het nog. Met paarden deel je niets.... Maar dan heb je zwartje op stal gezet, kom je terug bij Sjol.. vind je dit...
Moet toch echt niet gekker gaan worden...
Uier op dag 326..en op 330 vandaag, miniminimaal verschil
En madam herself..
Ga vanavond nog naar stal, heb nog les met zwartje...
Pasch doet nog steeds vrolijk chaggie. Vanmorgen vroeg al buitengehad alle twee, wei is gemest zaterdag, dus wil ze daar liever niet op, toch niet de eerste week. Dus dan maar in de bak, jaarling hengst is een dikke boef, hij had zn kont nog niet gekeerd in de bak of hij sprong al op pascha en pasch helemaal vernederd wiiiewieeewiet . Arme merrie. haha. Jaarling krijgt echt mooie manen/staart/sokken zelfs de voorpluk wordt mooi. elke week een lading cowboy magic erin doet wonderen.
Laatst bijgewerkt door Cemlys op 17-03-11 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt