, maar leuk is het niet......Ik had het laatst ook, paard liep niet verkeerd, maar had 2-en voor het wijken en de dingen die goed gingen en waar ook netjes bij stond kreeg ik 6-en voor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Over een half uurtje moet hij er zijn. dus snel wat eten en richting stal. Snoevie schreef:Ik draai al een tijdje mee,maar dit heb ik nog nooit zo meegemaakt,vaak kan ik me wel vinden in de opmerkingen,maar nu was ik erg verbaasd
Hoop dat het snel voorjaar is
, je kan er overal aanzitten, beentjes optillen,... enne hij heeft een half blauw oogje, heel schattig. Yonce had meer zoiets van jee wat doet dat ding hier in mn box, beetje jaloers dus. maar ging wel goed. Maar hij is dus veilig en wel aangekomen. Heeft daarstraks wat hooi gehad en voer, en mag nu eventjes rustig bijkomen. Enige nadeel is een beetje dat hij iets teveel op de teentjes loopt (achter dan), hij kan ze wel normaal zetten, maar als hij wat druk wordt dan tipt hij meer. Kan dat door stijfheid komen of toch beenstand. Laat er zowiezo hoefsmid wel even naar kijken. Straks even foto's uploaden. 

. 

detail oogje, verassing!
zoals het bij een echt hengstje hoort, gilgil
het is al spannend genoeg geweest voor hem!
mag ik vragen wat er nu zo bijzonder aan is aan die kleur, voor mij is ie nl gewoon bruin met veel wit haha (sorry hoor heb daar geen verstand van, niet vervelend bedoeld dus
)
met veel wit, wordt splashed white genoemd
. Ik vind het gewoon leuk, dat is vooral het bijzondere haha.