okee fijn dat het goed is opgelost manueeltje ben je nou nog samen met die man of niet? (of wil je t daar liever niet over hebben )
leuk, dat filmpje van de bevalling van Asha!
marrlinde
Geplaatst: 11-03-10 20:50
hiboune schreef:
Ik heb ook mooie hiba foto's maar zit op werk dus kan ze niet posten
Een vrijwilliger met mail adres die ze even wil neerzetten!?
stuur maar weer hoor heb je mn mail nog van vorige keer?
parouscha
Geplaatst: 11-03-10 20:51
Dwyne schreef:
parouscha schreef:
Mooie merrie
Je staat zeker daar bij gykerk
Thnq, nee sta in Tytsjerk Net andere kant van de grote weg
Tytsjerk bedoel ik ja, kan die 2 nooit uit elkaar houden
Talida
Geplaatst: 11-03-10 20:51
Manueeltje, die 2e, die is wat ranker dan de 1e (ben niet zo van de kastelen maar lange benen zien we wel graag) Dwyne ze is leuk hoor! Mag je ook tegen dr zeggen
We zijn weer wat uren verder. Ik denk dat ze haar moeder gaat nadoen ;die had steevast 355 dagen en wat langer.
Mijn eerste veulen zat op een dag na een jaar .... Kan je je voorstellen hoe gek ik was op den duur?
Vandaag ziet de uier er mooi zwart uit,de grijze waas is eraf. Geen harsjes,mar wel een super zure merrie die bijna je hoofd eraf kikt omdat ze zo nukkig is.
Blue heeft nog geen uier,maar haar kling begint vormeloos groot te worden....
Bliss is vandaag door onze Farid gedekt
parouscha
Geplaatst: 11-03-10 21:04
Dwyne schreef:
Parouscha , Wel grappig dat jij wist dat het in Tytjserk is!
Edit Foutje...
Ben er nog nooit geweest, maar eens langs gereden en herken die bak
Heb net het filmpje bekeken. Super klaar beeld,met onze camera is dat door sraadloze verbinding niet zo haar scherp. Ik zie wel elke hoek van de stal,e, de mestballen ;maar heb wat last van nu en dan spikkels door het beeld.
marrlinde
Geplaatst: 11-03-10 21:37
Foto's van Hiba van Hiboune
je zou dr toch moe van worden haha in de breedte flinke buik al hoor! en nog een keertje van voor
nog een mededeling van Hiboune
"Uier is nog niks. Zag alleen tot me verbazing een hele slappe muts!"
Manueeltje, die 2e, die is wat ranker dan de 1e (ben niet zo van de kastelen maar lange benen zien we wel graag) Dwyne ze is leuk hoor! Mag je ook tegen dr zeggen
Avignon is idd erg hoogbenig maar ook wel een kasteel die is ook 1.70m Maar idd wel rank
Had haar net ff bewerkt met een poetsblok man man emmers komen eraf aan haar..
Ze is toch rap gegroeit de laatste week!
En moe dat ze werd van t staan haha
manueeltje84
Geplaatst: 11-03-10 21:55
wet look begint nu ook steeds meet te veranderen, de uiertjes beginnen goed vol te raken, spenen waren daarstraks ook wat plakkerig, maar de banden moeten nog wel wat losser worden. maar we hebben nog ff
heidie begint sinds vandaag goed aan haar staart te schuren, ze loopt al een paar dagen met haar staart omhoog. van mij mag het komen, mijn poes heeft volgensmij ook weeen, hij zoekt heel de dag al een plekje. dat word gezellig!!
Dwyne
Geplaatst: 11-03-10 22:13
FunkyMistiC schreef:
Wendy, rij je nog wedstrijden?? Trouwens, is Iris al bevallen? Ben ik erg benieuwd naar.
Nee ben al een tijdje gestopt met wedstrijden. Laatste keer in Bergum gereden in januari. Ze wou de laatste twee keer de trailer al niet meer af omdat ze bang was klem te komen te zitten dus heb daarna besloten te stoppen en weer te starten als het veulen eraf is.
Iris is nog lang niet bevallen Die moet ergens in mei, dacht twee weken voor de mijne. Hoe ken jij die pony dan? Jij nog wel puntjes aan het scoren?