Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
potverdikkie schreef:xWhitneyx schreef:oke dankje wel weet ik al wat meerhoe gaat het nu met jou merrie?
Durf het niet meer te schrijven, maar niet goed. DA kan verder niets doen, natuur moet verder zijn werk doen.
Ik vind geen mest meer, maar dat is begrijpelijk na zo lang niet eten.......
Merriebrok was een actie van 2 dagen..
draaakje schreef:ben wel benieuwt wat zon kleine uk van het vuurwerk zou vinden?
potverdikkie schreef:SA krijgt vannacht een veulen, let maar op!!!
Nicole288 schreef:Gelukkig Nieuwjaar!
PVD: Ze eet helemaal niks? Ook geen appeltje? Wortel? Brokjes in appelmoes? Ze kan toch niet nog 15 dagen niks eten? Hebben ze voor paarden niet zo’n soort astronautenvoeiding, voor katten en honden wel, daar hoeven ze maar heel weinig van te eten om toch heel veel goede stoffen binnen te krijgen.
salliona schreef:Gelukkig nieuw jaar iedereen!!!
Potverdikkie: He af en toe moesten we onszelf ook kunnen vermeerderen he!Liona is op het eind ook een zeer slechte eter, zeker de laatste maand, en gaat nog niet meer kijken wat ik in haar voerbak gooi, ik ga dan heel vaak per dag naar haar toe met een wortel, appel, en wat dan nog vaak lukt is wat veulenkorrel uit een klein bakje. Daar zit wat melkpoeder in en de smaak ervan vind ze wel lekker, misschien te proberen?
Sjoert schreef:Marlijn, hier kon je je eigen siervuurwerk niet eens zien. Was echt zonde om wat af te steken
Myrdal schreef:Spannend SA. De merries hebben het dus speciaal voor jou opgehouden tot het 1 januari was. Toch wel handig, hoef je tenminste niets stil te houden!