Drukke maart-maand seg!!! 
Ik hoop ook dat hier alles goed gaat...vooral nu naar het einde toe zou ik het echt supererg vinden als er iets zou misgaan!
Dan ben je al zover gekomen...
Wat grappig dat Maroes net nu zo van rollen houdt 
Hier is het ook aan het dooien en das zwaar poedersuiker... 
Want dan kunnen de paarden niet meer op hun zomerwei, maar moeten op de bultige winterwei...en ja: dat vinden ze dan extra spannend 
Heb toch even bang toegekeken toen ik ze vanmorgen buiten zette: doordat de bovenlaag zacht is, galopperen ze als gek (zelfs Tinkerbell, al houdtdie zich wel wat in
) vooral Angel is niet meer normaal (staat te steigeren naar de anderen, staart kaarsrecht de lucht in en gaan met die banaan
)
Ben dan altijd bang dat ze het niet goed kunnen inschatten en ze hun benen breken...gelukkig is inmiddels de rust weergekeerd en is alles goed gegaan! (ik wil ze ook niet de hele dag binnenlaten, dan is Angel morgen helemaal niet meer te houden
)
Bedankt voor de complimentjes voor de tweeling 
Ze waren idd superschattig
Tot hiertoe nog geen nieuws (en geloof me: ik zit op héte kolen!) van zodra ik foto's heb, zal ik ze op bokt zetten
(weet iemand of dat dan in kraamstal mag of of dat dan bij ITP of nog ergens anders hoort?!) Maar goed, ben weer veels te voorbarig...