Bedankt allemaal!!! Ik ben zo blij met mijn vent!!! Lekker ding is het! Iedereen is trouwens uitgenodigt voor kraambezoek, mocht je tijd, zin en gelegenheid hebben!!
Grmbl, wat baalde ik gisteren: Ik wilde weer foto's van Rigaud maken, blijkt het display schermpje van de digi kapot te zijn Ik kon nog wel door het gewone venster kijken (net zo als bij een gewoon fototoestel) maar echt ideaal is het niet. Er zitten allemaal barsten in, terwijl ik zeker weet dat het toestel niet gevallen is....... Dit weekend maar eens langs de winkel, toestel is net 1,5 jaar oud.
Toch nog maar een paar foto's gemaakt en dit was het resultaat
Buik (volgens mij is de buik naar achteren verplaatst vergeleken bij vorige foto's)
Hier verder nog geen verandering, uier was weer helemaal ingetrokken, banden hard en vulva strak dicht Dit gaat volgens mij nog wel een tijdje duren, maar uiteindelijk komen ze eruit, dat zie je maar weer
@Kelan: da's toevallig, bij mij net zoiets. Barstjes in het kleine venstertje, terwijl toestel niet gevallen is. Kennelijk zijn het kwetsbare dingen
jouw merrie zit trouwens bijna tegelijk met mijn merrie Alleen heeft de jouwe wel 10 x zoveel uier hoor. Alleen dat oedeem voor de uier heeft Siena ook, voor de rest cup A.
Gefeliciteerd dames!! Twee bonte veulentjes, het was een goeie nacht!!!
Met nog maar 10 dagen te gaan, hier nog even een foto update van Odess.
Zo lijkt het allemaal nog wel mee te vallen...
...maar zo niet!!!
Haar uier, de harsdopjes waren er inmiddels weer af. (mijn schuld )
Dit viel me op tijdens het poetsen vandaag!! Tussen haar voorbenen hangt een stukje vel! Ik mag er gewoon aanzitten en het is gewoon zacht en gedeeltelijk leeg (het drilt). Hebben jullie dit ooit eerder gezien? (Let niet op haar vieze huid, tijdens het rossen genomen)
Ze heeft net de laatste keer regumate gehad, ik ben zo benieuwd wat ze vanaf nu gaat doen!!!
Odess, spannend!!! Dat zijn al flinke uiers. Grappig het verschil met Rigaud te zien: die heeft de uiers minder gevuld, maar bij haar zijn de spenen al veel groter.
Sjen, wat voor toestel heb jij dan? Ik heb een Sony DSC-P72.
Misschien dat het met het oedeem te maken heeft dat ze onder haar hele buik heeft? De onderste 5 centimeter van haar buik is oedeem, zo dik is ze dus niet
@ Kelan, ja de jouwe heeft echt beste spenen! Odessa's uier is gewoon heel anders! Gelukkig heeft Boldy net zo'n uier, dus het zal allemaal wel goed zijn
@Odess, dat vel had Lio ook hangen. Heeft te maken met het plakkaat oedeem onder haar buik. Bovendien kan het een afdruk zijn van een voorhoef die bij het liggen half in de oksel wordt geduwd. Niets om je zorgen over te maken iig.
Nog steeds niks gehoord van stal, dus Lio zal zich wel rustig gehouden hebben vanmorgen. Ze doet toch niks overdag, dat weet ik zeker!
Van Roos ook maar de 1e uierfoto. Nog 6 weken te gaan(volgens de planning). Er begint al een beetje verandering in de uier te komen maar het steld nog niets voor. Dit was dinsdag overdag. Hij moet ook nog ff schoon gemaakt worden binnenkort .