Nieky wat is ze lekker rond!

Merrie gaat goed nu! Minimaal 6 weken antibiotica (maar waarschijnlijk tot het eind, net zoals metacam en regumate tot einde), maar ze heeft nog een lange weg te gaan. Scan was gelukkig goed.
Het is een prachtig land! Nu is er ook weer noorderlicht, stuk sterker dan gisteren.
Balko doet hij het verder wel goed?
Ik was vanmiddag aan een bijleespost begonnen vanaf pagina 220, heeft mijn laptop toen ik even wegliep een update gedaan en opnieuw opgestart, alles weg
Nou ja, ik zal een nieuwe poging doen, dan misschien alleen iets minder uitgebreid
Fijn dat de merrie uiteindelijk wel interesse voor haar baby heeft. Meestal gaan ze vanzelf snappen dat ze aan beide kanten kunnen drinken. Al heb ik 1 merrie waarvan het veulen maar langs 1 kant mag drinken

wat zijn je merries al huge! Gelukkig geen placentitis en gaat het nu goed.
je hebt ook gelijk een 'echt' hengstveulen. Niet zo vlot in alles... Gelukkig zijn er ook hengstveulens die wel wat vlotter gaan. Fijn dat nu wel alles goed gaat. Hopelijk drinkt hij nu ook snel aan de andere kant.
na Oxcitocine kwam het op gang en kon het veulen drinken. Het verbaasde mij dan ook echt dat de waardes goed waren.

dit overkwam mij vanmorgen. Gisteren kon ik die fout nog op tijd herstellen vanmorgen helaas niet meer.

verwacht je dan het meeste ook van dit veulen? Als alles mag gaan zoals gepland uiteraard.
benieuwd wat ze ervan gemaakt heeft.