Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:Ik wil best een vos met veel witMaar de merrie is zwart en gaf tot nu toe alleen zwarten.. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Van mij mag het
Goed paard heeft geen kleur..
AstridJ schreef:Ik krijg sowieso een bonte en ik hoop natuurlijk met een champagne kleur![]()
[ [url=m/wGPq2q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zag CP dat je een merrie en hengst met beide heel veel wit gaat dekken, bestaat er bij de Tinkers ook zoiets als Lethal White net als bij de Paints?
Ibbel schreef:Valk x valk geeft afhankelijk van de zwart en agouti-status van beide ouderdieren kans op vos, zwart en bruin, waarbij dan 25% gewone kleur, 50% enkel verdund (dus palo/valk/smokey) en 25% kans op dubbel verdund (cremello/perlino/smokey cream)
Kans op vos is 25% als beide 1x niet-zwart dragen (en anders nul)
Kans op zwart is 25% als beide 1x non-agouti dragen (en anders nul)
Cynthia82 schreef:Wat een prachtige, prachtige combi!!! Niet normaal!!!
Ik ben echt dol op die hengst! Als ik toch een kleine Welshjes had ipv grote
En al dag wit van je merrie!
Je veulen heeft buiten de hierboven genoemde kleurkansen, dus ook kans op veel wit.
[ [url=m/WjARmy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Simone25 schreef:Ik ben er weer! Werd tijd![]()
Ben nog nooit fanatiek geweest met bokt en ik had dus geen idee dat er zo snel zoveel pagina's waren..
Aangezien dit zowel voor mij zelf als voor de merrie het 1e veulen wordt, heb ik besloten alle 244 pagina's te gaan door lezen.![]()
Teveel om overal op te gaan reageren, nu nog haha, Maar alsnog iedereen gefeliciteerd met de drachtige merries en bij degene waar het niet gelukt is, hoop ik dat er volgend jaar meer geluk is!
Leuk om al die dikke buiken te zien. Je ziet ze echt dikker worden! de 1 iets erger dan de ander haha.
Ik zal mijn combi nog even laten zien
Merrie Valora (v. Zomerdijks Willie Wortel). Op de foto was ze net drachtig gescand
[ [url=m/yvw9iF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hengst Twisthoeve's G Rhydaman
[ [url=m/tAoe5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik verwacht het veulen rond 1 mei. Foto hieronder is afgelopen week gemaakt op 206 dagen dracht.
[ [url=m/zEzCpM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand nog tips voor een camera die in een stal kan zonder wifi? Stal is wel bij ons huis maar dan aan de overkant van de straat. Dus mijn vader ziet het niet zitten om daar een kabel naar toe te doen...![]()
En kan iemand mij wat vertellen over de kleurkansen van mijn toekomstige 1e veulentje ? Ben zo benieuwd!