ik baal wel ,heb ik vroeg het eten op tafel, zijn we aan het eten begint het flink te regenen , kijk ik op weeronline , kom ter een flink noodweer aan, we hadden willen gaan scannen, nu toch maar een dag uitstellen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zal vanaf nu echt gaan proberen bij te blijven, maar jullie gaan zó hard, zelfs in mijn vakantie kan ik het niet bijhouden.
Vanmiddag al een aantal keer gebeld, geen gehoor.. Gemaild, nog niks terug. De leaser van mijn merrie heeft hem nu ook al een aantal keer gemaild en heeft ook nog geen reactie gehad. Daarnet weer een aantal keer gebeld, weer geen gehoor. Inmiddels ben ik in de stress, leaser natuurlijk ook in de stress, daar ik uit ervaring weet dat sperma dat van zover moet komen vandaag voor 2 uur verstuurd moet zijn, om hier morgen aan te komen.. Dus aaargh, ben er nu even helemaal klaar mee, en weet even niet wat we nu verder moeten.

PRachtige foto's komen er ook langs !!!

Leuk ! 

En dat terwijl ze zo netjes vroeg bevallen was, zodat we meer dan een maand in zouden kunnen lopen.