op de foto's lijkt het allemaal nog mee te vallen maar ze is in het echt een stuk boller

Overigens ook ineens de rekening van de HH binnen en ze hebben alles doorgeven aan het kwpn dus hopelijk straks ook geboortepapiertje!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marrlinde schreef:Manueeltje, was Avanti nou dat paard die op zo'n vervelende manier verkocht was?.. Ziet er wel goed uit dat filmpje
nog geen harsjes ofzo bij sool.. wel volle uier, helemaal slappe banden, van achter al open enzo, al een tijdje trouwens maargoed, nog geen veulen
Dwyne schreef:Mijn bolletje is vandaag 250 dagen drachtigHelaas geen zon voor foto's dus dan maar de foto's van afgelopen weekend
op de foto's lijkt het allemaal nog mee te vallen maar ze is in het echt een stuk boller
Overigens ook ineens de rekening van de HH binnen en ze hebben alles doorgeven aan het kwpn dus hopelijk straks ook geboortepapiertje!
Dwyne schreef:Ziet er goed uit Manueel!
manueeltje84 schreef:pfff filmpje van Avignon is nog steeds niet klaar met uploaden![]()
Ik heb nog wel een ander filmpje (van ander paard)
Ik denk dat de meeste vaste mensen in dit toppic mijn vorige paard Avanti nog wel kennen?
Enkele maanden geleden is hij geheel onverwachts verkocht naar Amerika.
Heb nog een filmpje van hem toen ik hem nog maar net had, toen zat ik er voor de 1ste keer thuis op.
Let niet op, hij is daar nog wat onrustig met zijn aanleuning (hij was immers 1.76m groot en een lekkere slappe slungel)
Me and Avanti
http://www.youtube.com/watch?v=O_D7kOfGnn0
manueeltje84 schreef:marrlinde schreef:Manueeltje, was Avanti nou dat paard die op zo'n vervelende manier verkocht was?.. Ziet er wel goed uit dat filmpje
nog geen harsjes ofzo bij sool.. wel volle uier, helemaal slappe banden, van achter al open enzo, al een tijdje trouwens maargoed, nog geen veulen
Ja dat was deze ja, uiteindelijk is het allemaal wel netjes opgelost, heb zeker dr aan verdiend, maar goed voortaan heb ik dus nooit geen paarden meet met iemand samen.(van je vent moet je het hebben)
God zij dank is Avignon helemaal van mij.
Heb trouwens het filmpje van hem.
Is niet spectaculair, was de 1ste 10 minuutjes los stappen en draven. (daarna moest mijn vriendin weg en kon niet langer filmen helaas)
Ben iig heel blij dat de rust er eindelijk een beetje in zit, ik kan hem nu laag en rond ontspannen rijden zonder dat hij in een zweefdraf begint te lopen met zijn koppie helemaal bovenin.
Echt zonde het dier, ze hebben hem echt alla pavo cup manier klaar gestoomd(boven in de krul trekken, vast houden en maar porren met die sporen)
Dus ben best trots dat ik hem nu al binnen enkele weken zo fijn ontspannen heb.
Soms heeft ie nog eens van die dagen dat ie super heet wordt, dan istie zo onzeker, echt zielig!
Maar komt helemaal goed, we trainen rustig verder![]()
Dan hier het filmpje (let niet op mijn instructeur die kan geen seconden zijn mond houden)
http://www.youtube.com/watch?v=IUOrJJI_pi8
manueeltje84 schreef:Dwyne schreef:Ziet er goed uit Manueel!
O toch wel![]()
vind het zelf niet zo, het ziet er wel ontspannen uit enzo, maar als je dan een stukje film ziet hoe hijeen half uur later loopt dan zie je gewoon een compleet ander paard.
Maar goed ik moet hem zo losrijden van mijn instucteur, laag en rond, ontspannen door het lijf, en vooral tempo gecontroleerd.
Ondanks het een heel fijn paard is, sjeest hij zo nu en dan weleens onder je kont vandaan, net zoals vandaag.
Maar komt helemaal goed, hij heeft een karakter van goud en hij wil graag, dat is al heel positief.
manueeltje84 schreef:Avignon is een heel erg sensibele ruin, je moet heel subtiel in je been en handvoering zijn bij hem, anders wordt hij O zo heet.
Ik zelf persoonlijk kan lezen en schrijven met zulke paarden, maar lang niet iedereen heeft het geduld om met zo,n dier te werken.
Terwijl het eigenlijk een heerlijk beest is om te rijden, als hij daar dan zo ontspannen loopt, hij zit heerlijk, hij leert snel.
Ben er blij mee.
parouscha schreef:manueeltje84 schreef:pfff filmpje van Avignon is nog steeds niet klaar met uploaden![]()
Ik heb nog wel een ander filmpje (van ander paard)
Ik denk dat de meeste vaste mensen in dit toppic mijn vorige paard Avanti nog wel kennen?
Enkele maanden geleden is hij geheel onverwachts verkocht naar Amerika.
Heb nog een filmpje van hem toen ik hem nog maar net had, toen zat ik er voor de 1ste keer thuis op.
Let niet op, hij is daar nog wat onrustig met zijn aanleuning (hij was immers 1.76m groot en een lekkere slappe slungel)
Me and Avanti
http://www.youtube.com/watch?v=O_D7kOfGnn0
corinepgek schreef:Dit is het filmpje van de bevalling:
http://www.youtube.com/watch?v=fnPRK2XuKD8
Dani staat er wel heel erg lief bij zo van gaat het goed? Kan ik je helpen? Op een gegeven moment zie je dat ze hoort dat ik eraan kom en zie je het licht aangaan. Dani maar even eruit gelaten en zelf zitten genieten, eventjes vlies over het koppie vandaan en gekeken oftie goed ademde en toen wastie dr al.
Vind het wel echt gewelidig dat ik dit op film heb zeg...
Neonlight schreef:Avignon is een fijn paard Manueeltje.Ga je hem ook uitbrengen?
Leuk filmpje van de bevalling. Dani is wel heel schattig erbij.
parouscha schreef:Mooie merrie
Je staat zeker daar bij gykerk
Amandake schreef:mooie foto's dwyne
Bibi ligt in diepe slaap
Talida schreef:Die eerste foto is mooi Dwyne, sjieke dame hoor!
De shet durft wel, zomaar bij iemand anders in de muts gluren.
Manueeltje, stoer beest, wat een enorme lange benen!