marrlinde schreef:Manueeltje, was Avanti nou dat paard die op zo'n vervelende manier verkocht was?.. Ziet er wel goed uit dat filmpje

nog geen harsjes ofzo bij sool.. wel volle uier, helemaal slappe banden, van achter al open enzo, al een tijdje trouwens maargoed, nog geen veulen

Ja dat was deze ja, uiteindelijk is het allemaal wel netjes opgelost, heb zeker dr aan verdiend, maar goed voortaan heb ik dus nooit geen paarden meet met iemand samen.(van je vent moet je het hebben

)
God zij dank is Avignon helemaal van mij.
Heb trouwens het filmpje van hem.
Is niet spectaculair, was de 1ste 10 minuutjes los stappen en draven. (daarna moest mijn vriendin weg en kon niet langer filmen helaas)
Ben iig heel blij dat de rust er eindelijk een beetje in zit, ik kan hem nu laag en rond ontspannen rijden zonder dat hij in een zweefdraf begint te lopen met zijn koppie helemaal bovenin.
Echt zonde het dier, ze hebben hem echt alla pavo cup manier klaar gestoomd(boven in de krul trekken, vast houden en maar porren met die sporen)
Dus ben best trots dat ik hem nu al binnen enkele weken zo fijn ontspannen heb.
Soms heeft ie nog eens van die dagen dat ie super heet wordt, dan istie zo onzeker, echt zielig!
Maar komt helemaal goed, we trainen rustig verder
Dan hier het filmpje (let niet op mijn instructeur die kan geen seconden zijn mond houden)
http://www.youtube.com/watch?v=IUOrJJI_pi8