Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amandake schreef:Ik heb effe een berekening gemaakt voor de vruchtverzekering bij Hippozorg....je zou voor een veulen met een waarde van 2000 euro , 198 euro uitgekeerd krijgen als er iets misgaat met de vrucht of doodgeboren veulen ,eerlijk gezegt vind ik dat zeer weinig.
Twinklebel schreef:Mnonn schreef:Hebben jullie je veulens ook verzekerd? Heb vandaag net gedaan, voor als die doodgeboren wordt.
Heb ik niet gedaan. Vertel er eens wat meer over, wat dat kost, wat het dekt, waar je dat kan afsluiten?
Twinklebel schreef:Amandake schreef:Ik heb effe een berekening gemaakt voor de vruchtverzekering bij Hippozorg....je zou voor een veulen met een waarde van 2000 euro , 198 euro uitgekeerd krijgen als er iets misgaat met de vrucht of doodgeboren veulen ,eerlijk gezegt vind ik dat zeer weinig.
Denk dat je het verkeerd begrepen hebt. Die 9,5% is de premie die je betaald (dus die 198 euro). Dekking is dan 100%, dus als er wat mis gaat krijg jij die 2000 euro terug. Ik zit er nog over te denken dat te doen, maar dan moet je dus wel weer een recente drachtigheidsverklaring hebben, en dus weer laten opvoelen.
draaakje schreef:western freak, het klinkt heel bot, maar ik wil echt niet weten hoeveel arsten een paard verdoven voor de gemakkelijkheid. paarden worden zelfs verdoofd om geschoren te worden.. daar kan je naar mijn idee 99% van de paarden aan laten wennen, maar dat kost wel tijd, soms veel tijd.