@balko: wat onwijs genieten!! @knolserderij: dat is balen, hopelijk dat ab snel zijn werk. Ik blijf duimen voor jullie @watchnow: hopelijk voor jou ook snel een veulen! Maakt ze al aanstalten? @seven: die foto is om te smelten! @suffie: dat is een mooi bescheiden buikje! @corina: wat goed dat hij zelfstandig drinkt! Is hij al buiten geweest? Hoe vond hij dat? @tinniie: met die kleuren kansen zou het toch wel heel apart zijn als het bij jou een 'gewone' vos wordt.
Vandaag met labje 6km gewandeld, het was zulk mooi weer. Ze bouwt rustig verder:
Maar eigenlijk geeft dat een verkeerd beeld, want als je puur naar de basiskleur kijkt zonder witgenen liggen de percentages anders natuurlijk.
Morgen is Quinn 300 dagen! Hoera!
En Poppy volgt haar op de hielen
nieky1993
Geplaatst: 26-02-23 20:13
hehe even tijd voor een bijleespost na een druk dagje
muronia wauw knappe hengst zeg, ben er fan van
quir mooi zeg dat noorderlicht. Denk dat zweden wel echt een prachtig land is. Hoe doet de merrie het met vermoedelijke placentitis?
Balko nogmaals gefeliciteerd Knap veulentje met een mooi hoofdje vind ik wat een stelten eronder ook haha. En nu al een heerlijk karakter zo te horen
Vulina jij ook gefeliciteerd mooie aftekeningen heeft ze
corinadrenth en ook jij gefeliciteerd Echt een groot veulen precies he, kijkt ook al stoer de wereld in direct Super schattig ook dat dekentje.
AnsoDM Veel sterkte met je verlies mooie leeftijd heeft ze gehaald
Xritt Lijkt alsof er stilletjes aan wat beweging in zit. Maar ze heeft nog alle tijd natuurlijk.
chantalll knappe merries zeg Het vosje vind ik helemaal geweldig, maar ben ook meer een vosjes liefhebber als een schimmel liefhebber. Het schimmeltje heeft wel een heel lieve uitstraling kwa hoofd precies.
seven Knappe dame van je ze kijkt ook heel wijs haha.
Suffie Zo te zien vordert ze gestaag. Dit was de merrie die bij de vorige eigenaren op 310 beviel? of zit ik mis?
Tinniie wat een kleur kansen haha. Hoe is satinka vandaag?
Ilsje87 je merrie ziet er goed uit mooie appeltjes op dr vacht
knolselder wat balen dat ze nog zoveel vloeit is ze voor de rest wel oke kwa gedrag? of heeft ze last ervan?
na een wat ongemakkelijke avond en nacht staat skye weer als vanouds te bunkeren en te slapen vandaag uier on veranderd en ph nog te hoog. Ondertussen bij een andere merrie wel weer een mijlpaal. Nina is 300 dagen drachtig vandaag en is weer lekker tonnetje rond
suffie
Geplaatst: 26-02-23 20:31
@Nieky1993; dat klopt, Nanuk is 2x bevallen op dag 310 van een gezond merrie- en hengstveulen.
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Heerlijk die veulens. Ik hoop dat mijn veulen nog even blijft zitten. Maar kan niet wachten totdat ons veulen geboren wordt.