Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scooby007 schreef:Ik ga mijn mening over dit alles lekker voor me houden, er is al wel genoeg over gezegd zie ik zo, ieder zijn eigen mening maar zou wel fijn zijn als het een beetje aardig blijft, moet geen ruzie worden hier![]()
Iedereen met veulens gefeliciteerd, zie zo veel leuke foto's voorbij komen.
Hier gaat alles super goed, Macho word met de dag nieuwsgieriger en ook zelfverzekerder, zo leuk om hem zo te zien opbloeien. Hij groeit ook hard, word al een flink mannetje.
[ Afbeelding ]
Fotsy schreef:bluenootje gefeliciteerd, als papa cremello is, is dit zeker en vast een palootje
even off topic en om de sfeer er een beetje in te brengen, hier is de poes net aan het bevallenal twee geboren
[ [url=m/6Y7jkL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tSBKVW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Manda schreef:Cemlys, wat een prachtig mannetje!!!! Wauw! Gaat het nu goed met moeder en zoon?
Dustinlover spannend!!!
Scooby wat een mooi mannetje , echt ongelofelijk goed gelukt hihi![]()
MDJ wat een leuke mini's, zo zwart en wit hihi.
Ik heb weer wat leuke foto's van Emma en het gastveulentje wat hier nu staat (ook van Pjotr). Helaas kunnen ze nog niet samen want Emma moet juist nu even wat rustiger aan doen, ze heeft mogelijk te wild gedaan in de wei en liep onregelmatig met een achterbeentje gisteren (belaste het wel en rent er gewoon op rond...), niks te zien aan haar beentje (geen wondje of zwelling) en geen koorts gelukkig, de veearts dacht aan wat verrekt en spierpijn door uitgegleden ofzo (gebeld voor advies) en paar dagen rustiger aan doen en goed in de gaten houden zei die, dus kleiner stukje wei gegeven en wat langer op stal gelaten vandaag, nou mevrouw was nog wilder als anders..... liep ook al beter als gisteren gelukkig, nog een kleine onregelmatigheid te zien maar hopelijk is dat ook weg binnen een paar dagen, dan kan ze eindelijk samen met het andere veulentje spelen
Temperaturen was een waar drama, ik had haar niet Emma van stal de Wilde moeten noemen, want een echte wilde dat is zeik had ook nog even naar haar hoefje willen kijken of daar misschien wat in zat maar dat nog maar even niet gedaan, als ze spierpijn of verrekking heeft is het ook niet fijn als ik aan haar beentje ga klooien. Maar ze kon zichzelf wel met dat beentje achter de oren krabben daarom denk ik toch dat ik eens in het hoefje moet gaan kijken... iemand advies hoe dat het beste te doen
Lauura schreef:brrr ik krijg helemaal de kriebels van al jullie verhalenmoeilijke bevallingen, veulentjes die het niet redden. Heel veel sterkte
Voor ons het eerste veulentje, krijg nu toch wel de zenuwen! Ze is vandaag 320 dagen drachtig. Zal blij zijn als het (gezond en veilig) eruit is!
Luna2006 schreef:Mijn merrie krijgt de allerbeste zorgen die ze maar kan wensen. Mijn DA staat om het uur hier, ook snachts wisselen we af om op haar te letten. Hier is ze thuis in alles rust met langs haar in de stal haar beste maatje. Beter voor haar rust kan ik echt niet wensen. In een kliniek zou ze enkel stressen en juist gaan bewegen ja, omdat ze opzoek is naar de rest en naar haar eigen stal wilt. Hier heeft ze echt geen giga beweging, hoogstens een stal groot, wat aangepast is op mini formaat wat in een kliniek niet is. Dus in principe heeft ze hier minder beweging
polleman schreef:OnzeToppers daar durf ik geen uitspraken over te doen,
ze heft ook al wel een beetje punt billen.
wat schattig die kleine shetlanders.