zo te horen gaat het nog goed. Ik blijf duimen en hopen voor jullie! Wel erbij zeggende dat buikvlies ontsteking inderdaad voor paarden 1 van de grootste gevaren is. Ze zijn daar zo onwijs gevoellig voor... Desondanks, ik blijf duimen en hopen!
Heel veel sterkte, in welke beslissing jullie ook nemen/namen. Wat jullie ook doen. Ik denk dat je pas over iets kan oordelen als je zelf zo'n geval mee maakt. En ik denk dat dit ZEER Uitzonderlijk is.
Kortom, hier wordt meegeduimpt.
manueeltje84
Geplaatst: 19-10-09 07:44
het is nu kwart voor 8 s,morgens en Athlanta leeft nog steeds! Sterker nog hij is de nacht zeer goed door gekomen, hij mest en plast. Hij eet hooi en hij drinkt water. De DA staat zo op de stoep en dan zal er verder gekeken worden wat we nu gaan doen.
zou bimmetje maar ik vind het wel mooi!!! Waar heb je dat vandaan!!
Superhafjes
Geplaatst: 19-10-09 10:06
Manueeltje wat goed dat hij zo de nacht is doorgekomen zeg! Dat hij eet en drinkt, plast en mest lijkt me erg positief! Hoop dat hij het doorzet zo!! Nogmaals veel sterkte!
Caresse07
Geplaatst: 19-10-09 10:09
Jee Manueeltje wat een verhaal zeg Ben heel benieuwd of hij het gaat halen, maar in ieder geval goed nieuws dat hij zo goed de nacht doorgekomen is
Wauw dan toch een wonder gebeurd. Had vanacht nog gekeken maar ik zag niks. Fijn om tehoren dat paardje het nu goed maakt en wacht af wat de volgende stappen zijn.
Super Manueeltje! Het duimen heeft dus gewerkt Ben benieuwd wat de VA er van zegt!
manueeltje84
Geplaatst: 19-10-09 12:55
DA geweest, hij hoeft op dit moment nog niet naar de kliniek. Hij mest regelmatig en dat is een teken dat de darmen op dit moment normaal functioneren. Hij is nog allert, hij drinkt, en hij eet vloeibaar voedzel. (slobber) Hij mag absoluut geen hooi hebben, want dit kan opstopingen veroorzaken. Hij heeft opnieuw antibiotica gehad en pijnstillers.
Volgens DA was hij nu thuis het beste af. Geen stres, en geen risico,s voor het open klappen van de wond.
We zijn er nog lang niet, want het kan elk moment nog de verkeerde kant op slaan. Maar na vanacht zien we wel weer een klein positief licht puntje.
jeetje manueeltje wat een verhaal! ontzettend positief dat hij de nacht heeft gehaald en eet/drinkt/poept en plast! ik duim voor jullie en het paard natuurlijk!