[EA-TK-AP] Dekens, ook nieuwe! En heel veel bitten!! Ook K&K
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
draaakje schreef:even uit voorzorg, hoe denken jullie over antibiotica en drachtige merries? lijkt mij niet echt geweldig... zit er mee in mn maag want ik heb het idee dat syl een synus ontsteking heeft. (voorhoofdsholte ontsteking door een ontstoken wortel) de kans is klein want ze stinkt niet uit haar mond enzo, maar ik heb gewoon dat idee. hebben jullie hier misschien ervaring mee?
yfande schreef:Peterina schreef:Na het bekijken van al die mooie dikke buiken foto's denk ik dat ik ook een paar ga nemen deze weekend. Bij de beide dames is al flink leven te voelen; bij Peach is ook de hartslag van het veulen te horen maar bij Fancy niet, maar het is haar eerste veulen dus verwacht ik dat wel.
Hoe ver zijn jouw merries ? en waar voel je ? ........je merkt dat hier de absolute amateur spreekt, ik verbeeld
me af en toe iets vlinderachtigs te voelen, heel snel, maar dat zal ik me wel verbeelden, zij is 176 dagen.
draaakje schreef:even uit voorzorg, hoe denken jullie over antibiotica en drachtige merries? lijkt mij niet echt geweldig... zit er mee in mn maag want ik heb het idee dat syl een synus ontsteking heeft. (voorhoofdsholte ontsteking door een ontstoken wortel) de kans is klein want ze stinkt niet uit haar mond enzo, maar ik heb gewoon dat idee. hebben jullie hier misschien ervaring mee?
draaakje schreef:oke, ik ben wel blij met onze dierenarts die gaat haar niet zomaar verdoven
Mnonn schreef:Hebben jullie je veulens ook verzekerd? Heb vandaag net gedaan, voor als die doodgeboren wordt.