Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
detour schreef:Hallo! Geen idee of ik me nog zo laat mag melden maar onze Shetmerrie is nu ongeveer 330 dagen drachtig en dit is d'r uier..
Roos is 6 jaar oud en ze is de derde keer drachtig. Normaliter gaat het volgens het boekje; de banden lijken wat losser maar het duurt best lang.. We zitten ons af te vragen of we er een hengstigheid naast zitten qua datum (toch drie weken).. Ze is nl niet gescand geweest.
kannie schreef:iedereen met veulens! gefeliciteerd! gaat goed hier de laatste dagen zeg! super!
@detour, ik zie helemaal niets vreemds aan de uier van je pony, las dat je niet helemaal zeker bent van de dekdatum, ik denk dat je al aardig dicht bij de bevalling zit. is al goed vol. succes!
Adhira schreef:Zo,er zijn een hoop veulens geboren zeg,gefeliciteerd allemaal.
SA,ook gefeliciteerd met je kittens,laat ze nu je poes steriliseren of krijgt ze gewoon het hele jaar door kittens?
Roma,Firenza ziet er goed uit![]()
Wat een schatje is Bentley zeg.
Adhira zit volgende week op de 300 dagen,het veulen was vandaag erg druk en Adhira's buik schudde echt flink heen en weer,zou het proefdraaien zijn?
groetjes Debby
detour schreef:Wat een dropje, ze lijkt op het vorige veulen van Roos, is jouw Shetmama groot??