en SA nog ene paar uurtjes dan is het januari dan kunnen de veulens komen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
enny schreef:Vandaag weer lekker gereden met Kuri, die sjouwt gewoon maar door en door de carbit knallen werd het tempo af en toe ook nog wat extra verhoogd.. Helaas af en toe ook wat meer spanning, maar dat kan ik haar nu niet aanrekenen. Verder was ze vandaag in een knuffelige bui, stond lekker met haar hoofd tegen me aangeleund terwijl ik aan het kriebelen was. Altijd erg gezelligVerder viel het me een beetje op dat haar stal zo schoon is de laatste tijd, ze is niet heel erg vies, maar drollen liggen er altijd wel in en nu waren het voornamelijk urineplekken. Weet dus niet of dat aan de dracht kan liggen, ze last van verstopping kan hebben of dat ze alles voor overdag buiten de stal bewaard?? Even in de gaten houden dus. Maar misschien weet iemand of dat met de dracht te maken kan hebben??
Maar alvast een heel goed oudjaarsavond en alle beste wensen voor 2008!!!
Mabon schreef:Ook ik wens iedereen een goede jaarwisseling toe.
Ik moet zelf werken zit in de nachtdienst en werk vannacht op de verpleegunit bij dementerende bejaarden, 't zal wel een drukke nacht worden de meeste denken namelijk met vuurwerk dat het oorlog is zo zielig![]()
germie schreef:Hoe is het met jouw merrie potjankoffie?
germie schreef:Hoe is het met jouw merrie potverdikkie?