Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(veulens 2006) Ben verder niet geintresseerd in de afdeling verkoop, ben al voorzien.
Hier is het dus nog steeds aan het vriezen, en ligt er hier en daar ook nog sneeuw. Alleen zondag en maandag is het boven 0 geweest, verder vriest het al een paar weken.
.

!
.
!
. 
. Ik zag gisteravond al dat ze een wat dik hoofd had, maar daar heb ik verder weinig aandacht aan besteed. Vanochtend had ze dikke achterbenen. Hmmmmm .... effe in de gaten houden. Een paar uur later waren alle vier haar benen dik en had ze een kop als een kikvors!!! Ik dus de dierenarts gebeld: heeft ze een allergische reactie "ergens" op (niet meer te achterhalen) ... hij heeft haar hart en longen beluisterd en haar nog eens getemperatuurd maar dat was allemaal ok. Hij heeft er een flinke spuit in gestoprt en voor twee dagen poedertjes voorgeschreven. Het moet met een paar dagen weg zijn ... wat een timing, niet? Ze wil vast niet weg bij ons
. Nou ja, ik ben natuurlijk super opgelucht dat het mee blijkt te vallen en ik ben harstikke trots op Gracie dat ze zich zo keurig heeft laten temperaturen, betasten en injecteren.
gelukkig is het niet echt erg...
en ocharme Amanda

) sinds 14 dagen en naar het schijnt had Stella op dat moment sokken om "U" tegen te zeggen
maar helaas geen foto's...want camera kapot... (?) Goede aan de zaak is: die mensen willen graag contact met mij
voor foto's en verhalen enzo
dus dat belooft...(want dan vraag ik natuurlijk recente foto's als wederdienst
)
)

kijken of ik manlief daar ook van kan overtuigen.....Dan hoeven de veulens voorlopig niet weg....
Ik heb ook weer een beetje bijgelezen.

Echt spannend nu! ben benieuwd wanneer het eerste veulen hier op DBT zal komen!
(Vind haar trouwens echt een geweldig veulen, had met de veulenverkiezing ook op haar gestemd
)
en dat moet dan nog maar 25 dagen...
) het nog gaat duren voordat er een veulen naast ligt!
!!! Yessss!!! Leg die antiwallencreme maar vast klaar
. Hoe bejaard is gekke Emma?
. Ik dacht dat IK erg was ...