Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PhiaBink schreef:Het is meer paard met zij-span.
Tyrza schreef:Kun je nagaan Faniek, onze merrie heeft half nog niet de uier als die van jou!
Zoals het er nu uitziet, duur het nog steeds makkelijk een week,...
Tyrza schreef:IngLio, dat ziet er goed uit!
Vooral die buik begint echt "naar achteren te staan". Dat duurt geen 48 uur meer!! *o/*
Valt me op dat ze idd sinds een paar maanden zo braaf is. Eerst stond ze echt niet stil, draaierig en leek niet op haar plek. Maar de laatste maanden gaat er erg goed.Citaat:@ elady
Dat is echt de GVR wat een heerlijk paardje heb je en zo lekker bol
Heerlijk als je paardje zo mak is
Tyrza schreef:Ik denk dat het van Orinocco wel los zal lopen.
Precies een week geleden had ze hetzelfde... en je weet hoe dat is afgelopen.
Sterkte met je slapeloze nacht}>
Ze weet het idd dondersgoed. Met mij op haar rug wil ze nog wel eens een stapje net even de andere kant op zetten, gewoon kijken hoe ver ze dan kan gaan. Met Merel heeft ze dat nog nooit gedaan en zal ze ook nooit doen. Vandaag ook: Welke kant Merel ook opgaat, Lady verliest Merel geen seconde uit het oog. Ze zijn gewoon dol op elkaarCitaat:@Elady: Volgens mij snapt Lady dat ze voorzichtig moet zijn met kleine Merel. Ook omdat Merel wel voorzichtig zal zijn met haar...
Mac schreef:PhiaBink schreef:Het is meer paard met zij-span.
Dat is denk ik wel de meest accurate omschrijving voor Iline. Mama Mia die is dik!!