Tanjatjuuh heeft je merrie stress gehad of heftig geschrokken van iets? Begin dit jaar hebben er 2 hier verworpen. 1tje zat volledig in de zak zoals bij jou, de andere was begraven in de stal door de merri3 dus daarvan weet ik niet hoe die eruit gekomen is. Hier lag het aan (vuurwerk)stress.
Goed dat je naar de kliniek gaat eventueel.
Sabbuh d'r uier groeit goed zo te zien. Wat wordt je veulen al groot zeg.
Rensju de merries dienen hier alleen voor de fokkerij idd. Ik wil wel in de toekomst 1 voor 1 alle paarden die gereden kunnen worden, eens inrijden. Kwestie mochten ze ooit verkocht worden dat ze makkelijker een geschikt huisje vinden.
Garffpamela enerzijds beter te vroeg het alarm als te laat maar gezien de uier zou ik nog niet direct iets verwachten. Deze moet idd nog een stuk voller
Baudyh alweer aan de laatste. Dit is de merrie die drachtig is van White dream zeker?
Memerel Dat klinkt goed.. spannend hopelijk eindelijk een veulen
Luna2006 de oudste hier is 16j dus kan je nog niet verder helpen. Maar gevoelsmatig zou ik idd kijken hoe de merrie er volgend jaar voor staat en dan kijken of ze drachtig wordt.
Sharonindezz de laatste loodjes duren ook het langst vind ik haha. Je kijkt het er nog net niet uit soms
Abddanielle Dat is idd al een mooie volle uier.
Amitro123 Hier hebben ze altijd kleine oortjes dus geen idee of ze erin groeit of dat het zo blijft. Leuk veulen wel
Knolselder hopelijk doen ze dat niet

Tot wanneer heb je verlof?
Mer1980 hopelijk houd ze het gewoon nog netjes binnen morgen.
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wilPony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagenMemerel - Eef - 360 dagen
Loutje2203 - Think Twice Z - 354 dagen
Ominira - Yellow - 343 dagen
Magicmist - Goldy - 342 dagen
Sharonindezz - Kor - 337 dagen
Knolselder - Belle - 336 dagen
Mer1980 - Rapunzel Dodona - 336 dagen
DDDara - Don Dara - 336 dagen
Laylah2002 - Phallon MT - 335 dagen
abddanielle - Daan's black magic - 335 dagen
Lyona - Jona - 334 dagen
Sabbuh - Eira - 333 dagen
Nieky1993 - Missy - 330 dagen