Zo zit iedereen met lucifer stokjes tussen de ogen te waken en zo zijn er 3 veulens in 1 nacht! Gefeliciteerd allemaal! Fijn zo net met het droge zonnige weer
Iemand een tip om hem ook aan het andere uier te krijgen. Vanaf de andere kant drinkt ie sowieso niet en vanaf de linker kant schuift hij niet door naar het achterste uier
Drie veulens in 1 nacht! Wauw gefeliciteerd allemaal
Orange
Geplaatst: 26-02-23 12:29
Gefeliciteerd Balko, Corina en Vulina!
Drie knappe veulens geboren Blijf ons allemaal vooral spammen met foto’s
Vulina is dit het Nashville veulen?
Chantalll
Geplaatst: 26-02-23 12:32
Balko schreef:
Iemand een tip om hem ook aan het andere uier te krijgen. Vanaf de andere kant drinkt ie sowieso niet en vanaf de linker kant schuift hij niet door naar het achterste uier
Uiteindelijk gebeurt het wel, voor nu af en toe even uitmelken.
Nou mensgerichter worden ze niet. In de bak rondjes achter me aan en hij loopt zo voorop achter me aan naar buiten. Nauwelijks hulp nodig haha. Echt een leukerd! Heb net wat druk eraf gehaald zodat ze stopt met piepen als hij eraan zit. Lijkt nu beter te gaan.
Hii durft alleen niet te gaan liggen, leg ik m neer staat ie weer op
Kiki, er komt nog vuil af. Duimen maar dat het stabiliseert en hopelijk onder controle komt. Ik kan nu in elk geval niet meer doen dan wat we doen.
AM_Horses
Geplaatst: 26-02-23 14:29
Balko. Heerlijk zo'n mensgericht veulen. Ik had dit vorig jaar met Winston ook. Moest hem wegleggen en echt even laten liggen. Dan ging hij heel diep slapen, dan pas ging ik weg.
Vulina echt een plaatje, dit moet een blijvertje zijn toch
balko: heerlijk zo buiten met dit weer. Wat een lange benen heeft hij! Hopelijk gaat het drinken aan beide kanten snel beter. Fijn dat hij zo mens gericht is!
seven: wow wat een knapperd is het!
chantall: jouw dames zien er knap uit!
watchnow: Duurt vast niet heel lang meer
Seven
Geplaatst: 26-02-23 14:48
Ze zijn zo leuk samen, ik werd een keer niet luid begroet met op stal komen dit verklaarde een hoop