Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Als Ziyadah of Camille homozygoot agouti is, is er geen kans op zwart of smokey
Bij Wiske wordt het palomino, buckskin of smokey black, met 50% kans op dun.
Bij Suus zwart, bruin, vos, smokey, buckskin of palomino met 50% kans op dun.
Bij Jasmine bruin, vos of zwart let 50% kans op dun.
Bij Hanna en de hengst ken ik kleurcode niet. Dus zwart, vos of bruin, met kans op bont.
Ik hoop toch op minstens 1 aalstreepje
Knolselder schreef:Bij Wiske wordt het palomino, buckskin of smokey black, met 50% kans op dun.
Als je kans op palomino, valk en SB hebt, heb je toch ook altijd kans op óf de onverdunde kleuren hiervan óf de dubbelverdunde kleuren?
Cynthia82 schreef:Knolselder schreef:Bij Wiske wordt het palomino, buckskin of smokey black, met 50% kans op dun.
Als je kans op palomino, valk en SB hebt, heb je toch ook altijd kans op óf de onverdunde kleuren hiervan óf de dubbelverdunde kleuren?
Ik heb kans op zwart, sb, bruin en valk.
Hengst is niet getest op vos en heeft nog geen vosnakomelingen. Maar ik hoop heel erg dat hij toch vos draagt
Vulina schreef:Ik denk dat de Totilas zwart of zwartbruin wordt, de Kjento idem. Escamillo wordt vos of bruin. En Ladignac bruin of zwart
Caily schreef:Vulina schreef:Ik denk dat de Totilas zwart of zwartbruin wordt, de Kjento idem. Escamillo wordt vos of bruin. En Ladignac bruin of zwart
Vrienden van mij hebben 2 jaar terug hun donkerbruine merrie met heeeeel smal blesje en wit voetje gedekt met Totilas. Kwam een vos met hoge witte benen uit. Dus reken maar nergens op