Veulen drinkt goed uit de fles, merrie geeft nog steeds water. Laat het melken gelukkig steeds beter toe.
Is het veulen van de stalbaas en dat is een boer...heb wel gezegd dat de DA kan laten spuiten om de melkproductie op gang te brengen. Veulen gaat nog steeds niet staan, rond de middag 1 keer vanuit zichzelf. Nu dus overeind gezet. Voor de zekerheid een deken om omdat ze amper beweegt en zichzelf dan ook niet warm houdt. Is het dekje van mijn hond.
Die houdt de 2 uur strak in de gaten en geeft dus mooi de fles. Ik denk dat er morgen gebeld wordt, veulen moet er ook doorheen zien te komen. Die kan nu niet uit zichzelf bij de merrie drinken. Maar, wordt langzaam al wel iets sterker. Waar het eerst een dweil was die je niet kon laten staan staat ze nu wel een paar minuten als je ze recht zet, en ook steeds minder wankel.
) en onbeperkt hooi. Lijkt me genoeg voor een C-pony.
Als die er niet was was ik ook weinig hoopvol geweest, maar dat gaat goed. Ook Roos valt heel erg mee, was bang dat die het licht uit je ogen zou slaan (net zoals haar moeder, want dat karakter heeft ze wel wat meegekregen), maar ze laat ons goed bij het veulen (totaal geen probleem eigenlijk) en ook het melken gaat nu goed (eerste keren hebben we wel veelvuldig hoefjes lang zien komen
Hoop alleen dat ze beetje schappelijk tijd pakt
helemaal mee eens

(veulen was toch van de buurman?)