En ik zag nog ergens een mega knap welsh veulentje voorbij komen (wie was het ook alweer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NathalietjeB schreef:Caesar schreef:1. een zware bevalling
2. Een spoedkeizedsnede in een niet steriele omgeving dus kans op infecties
3. Nageboorte problemen
4. Luna gaat blijkbaar een week weg
Het had mij niet gebeurd en ik vind het oprecht een heel groot risico wat er nu nog wordt genomen met de merrie. Ik kan me niet voorstellen dat dit zo makkelijk gaat als ik de gebeurtenissen van Joyce heb gelezen en hoe dat is gegaan.
Ik hoop oprecht dat dit goed afloopt en luna zal het beste met haar merrie voor hebben maar violet spray op een hecht wond spuiten zet ik al mijn ??? bij en ik zou mijn arts ook niet 123 vertrouwen.
wat een vreselijk misplaatste tekst met dit had mij niet gebeurt bah (mag lijen dat t je overkomt en je voor dezelfde keuze komt te staan als sara)
![]()
bokt weet t allemaal weer beter dan de veearts die ze heeft :
Luna2006 schreef:Mijn merrie krijgt de allerbeste zorgen die ze maar kan wensen. Mijn DA staat om het uur hier, ook snachts wisselen we af om op haar te letten. Hier is ze thuis in alles rust met langs haar in de stal haar beste maatje. Beter voor haar rust kan ik echt niet wensen. In een kliniek zou ze enkel stressen en juist gaan bewegen ja, omdat ze opzoek is naar de rest en naar haar eigen stal wilt. Hier heeft ze echt geen giga beweging, hoogstens een stal groot, wat aangepast is op mini formaat wat in een kliniek niet is. Dus in principe heeft ze hier minder beweging
Luna2006 schreef:Dat is zeker jullie goed recht.
Maar als het goed mis zit daar vanbinnen zit het goed mis en kan geen enkele arts tbeestje redden. Of je nou in de kliniek bent of thuis. Dan sterft merrie alsnog. En zo is het gewoon meestal. Erop of eronder. Dus of ze nu thuis erop zit of eronder of in de kliniek. Ze eindigt gewoon hetzelfde. En dit is mijn mening erover.
Daarbij denk ik dat mijn DA echt geen stomkop is. Anders zou Luna nu al lang langs de kant van de baan liggen om opgehaald te worden
linda2008 schreef:Anna en caesar, dit soort discussies heb ik tijden geleden al geprobeerd... Er word niets aangenomen. Maar *amen* voor jullie berichten!
Caesar, neem het niet persoonlijkje kreeg een onwijs ongepaste opmerking naar je hoofd geslingerd en ik hoop dat je er excusses achteraan hebt gekregen...
Macho, wat een onwijs stoer mannetje!! Hij is al een heel stuk gegroeid, of lijkt dat maar zo?
Cedric, die uier zit wel vol haha! Ik zou het vanaf zo'n punt wel extra goed in de gaten gaan houden
Leuk!! Zouden er vanavond/vanacht dan toch weer wat gezonde veulentjes geboren gaan worden? Laten we het allemaal hopen... Niemand word vrolijk van verhalen die niet goed aflopen..