Owww, 2 hengstveulens geboren! Gefeliciteerd!!! Was hier gisteren niet omdat we voor uitslagen naar het ziekenhuis toe moesten. Geen uitzaaiingen, geen chemo, elke 3 mnd CTscan voor Vent.
Nogmaals gefeliciteerd SI en amandake! Zijn 2 mooie heren!
KMD, dat is wel fijn!
Ook ik was een van de late bokkers op de chat bij bibi maar heb daarna nog wel enkele uurtjes kunnen slapen. Nu alweer vanalles gedaan en dus weer even tijd om me hier te melden
Chennai schijnt nog geen last te hebben van haar mega buik al komen er nu wel enkele stalgenoten aan me vragen wanneer ze nou moet aangezien ze dus echt dik is en zelfs komen ze vragen of ze net als de andere merries gaat bevallen.... Antwoord is makkelijk: Nope gewoon lekker in haar eigen vertrouwde stal.
Ik was gisteren ook op de chat bij Bibi, erg gezellig! Amandake een mooi ventje hoor!! en inderdaad Huge!!
SI Gefeliciteerd met je mooie hengstje! en slaap lekker nu!
Inowa, ja Winoa is wel erg bol.. ben toch wel benieuwd, als er toch een veulen in zit dan moet je hem maar Hide en Seak noemen (hoop dat ik het goed schrijf)
KMD wat een onwijs goed nieuws, gefeliciteerd!!
Voor iedereen die ik vergeet, sorry, ik heb wel alles gelezen!!
Ahh, droge Gentleman. Nu zie ik ook eindelijk zijn witte voetjes.
KMD, goed nieuws dus!
Heidie nog wel geslapen? Ik ben toch wel wat lam vandaag. Wekkertje ging om half 6, en toen heb ik nog een tijd wakker gelegen. Gebroken nacht dus, uiteindelijk om 10 uur mijn bed uitgerold.
Maaike nou ik ben anders ook wel gaar hoor. Denk net een uurtje kunnen slapen en kon er weer uit dus ik lig vroeg op bedje vanavond ........ Vond erg leuk vanacht dus ag
Paint_Lover
Geplaatst: 17-03-11 13:51
Ze hebben mij ooit gezegd dat ze dit kunnen doen om tegendruk te geven als het veulen aan het proefdraaien is.
Hier nog iemand die gaar is.... Ook ik ga vanavond vroeg mn bedje in, word nog wat als we zelf mogen gaan waken
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 17-03-11 13:53
Ik ga ook iets vroeger mijn bed in denk ik, maar ik moet nog wel tot middernacht werken.
SharonIndezz
Geplaatst: 17-03-11 13:56
Plaats nog wel een foto van zijn knappe koppie, ben nu op stal op me BB dus dan kan et nie