zo, héhé, dat was even flink spannend! Fijn dat merrie en veulen voor zover het goed doen!
Een filly Allyson, prachtige naam ook.
Net toen veulen er bijna uit was, kwam huisgenootje (die problemen met inet heeft/had) even vragen of hij het inet er even uit mocht doen. Ik direct NEEEEE NOG EVEN WACHTEN, HEEL SPANNEND BEVALLING, EVEN WACHTEN TOT HET OKÉ IS HOOR!. Lief huisgenootje had daar begrip voor en keek ook nog even mee, hahaha.
ondertussen even aardappels geschilt (jups moet nog koken + eten) en zal merrie + veulen gedurende de avond nog wel even in de gaten houden, maar 't is fijn om te zien dat het nu al weer een stuk beter gaat, was bang dat de merrie maar uitgeput zou blijven liggen, gelukkig is ze een goede moeder en vrijwel meteen weer op de been!
Mijn moeder stond ook mee te kijken en op een gegeve moment ging ze weg, en moest ik dr roepen als het verder ging. En toen kwam me moeder aan rennen toen ik haar riep
Mijn vriend: moet je weer naar die knollen kijken? Ikke:
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 15-03-11 20:27
@ Iris82: Mag hij blij wezen dat hij niet mijn vriend is. Had hij ff de wind van voren gehad! Jammer dat je de bevalling gemist hebt. Was een zware geboorte, maar de beloning mag er zijn. Een groot merrieveulen. Hopen dat je de volgende wel kunt zien.