Cindy spannend!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mylittlejoy schreef:En de baby-daddy Spielberg (tja, de mooiste foto's komen toch van Sjoert af...):
http://www.sjoert.com/gallery/albums/us ... to51~1.jpg
KootMiraDrum schreef:yfande schreef:Ook het liefst een merrie.....en de kleur ? geen idee, moeder van de merrie was
vos en er zitten ook nog ergens wat schimmels achter in haar pedigree (Kassette)
dus kiek'n wat weurd
Je heb alleen kans op een schimmel als een van de ouders dat ook is
draaakje schreef:slim hoor, dat jullie zo snel zijn, zit vaak snel vol. ik heb nog niets, maar wil mijn veulen niet in een opfok met alleen veulens. het ligt er heel erg aan of het een merrie of hengst is waar hij dan blijft. wat dat betreft is een merrie wel veel makkelijker. maar ik twijfel op het moment heel erg, zou het niet weten. het voelt als een hengst(maar vorige maand vond ik dat het vast een merrie was
![]()
)
Peterina schreef:Na het bekijken van al die mooie dikke buiken foto's denk ik dat ik ook een paar ga nemen deze weekend. Bij de beide dames is al flink leven te voelen; bij Peach is ook de hartslag van het veulen te horen maar bij Fancy niet, maar het is haar eerste veulen dus verwacht ik dat wel.
Peterina schreef:KootMiraDrum schreef:Je heb alleen kans op een schimmel als een van de ouders dat ook is
Nee hoor! Als maar een van de ouders schimmel is dan hebt je 50% kans op een schimmel veulen. Alleen als een van de ouders homozygoot schimmel is hebt je 100% kans op een schimmel veulen.
draaakje schreef:wel ben ik er ook voor (mits de merrie in goede conditie is!!!) om het veulen er echt niet te vroeg af te halen. soms word ik er gewoon misselijk van als je ziet dat een veulen van amper 4 maanden bij zn moeder weggeplukt word.
(nogmaals, als het veulen het aan kan, per veulen verschillend en de merrie is in een erg slechte conditie dan heb je geen keus)
Sjoert schreef:Thanks!VInd dat ook wel een gave foto
Die Negro lijkt me ook gaaf zeg!!!