Nicole: Prachtige droogfoto's.
Ze is al mooi vol! Sjoert: Jullie hebben echt een geweldige cam, echt super scherp beeld!
Myrdal: Gefeliciteerd met je mijlpaal!

Hiboune: Als Donna er al op mag met haar 319 dagen, wil Blos er ook op.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze is al mooi vol! 
Komt gauw even zwaaien voordat ik naar Turkije vertrek (nouja, vrijdag pas hoor) ... we komen volgende week vrijdag terug, dan zit Kyara op 320 dagen ... maar het zit me toch eigenlijk helemaal niet lekker dat we nu nog weggaan ... toen we boekten, leek het nog wel een goed idee, en nog vroeg genoeg, maar haar uier begint toch wel echt te ontwikkelen nu ...

helemaal verschrompeld , en whit was erg onrustig ....
maar later op die dag was dat omver gelopen door een andere hebberige tinker dus moeders was nu erg bang en bezorgt een jaagde whit wel weg bij het veulen , whitney leek hier dus duidelijk respect voor te hebben en liet ze ook met rust.
)...

stoere schreef:iedereen met veulens gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
Ik ga vanavond voor het eest op stal slapen... ze begint uier te krijgen (wat ze bij de vorige dracht op het laatste moment kreeg) haar banden aardig slap enz... dus genoeg tekenen om op stal te verblijven!
Ook kan ik dan checken hoe ze slaapt plat of gewoon ivm het alarm die dan anders wel erg vaak afgaat hihi
Melanie_ schreef:Heb zojuist een smsje gekregen dat Ziga eindelijk bevallen is, ze heeft een merrieveulen gekregen!![]()
![]()
Ga zo naar stal, dan weet ik meer en denk nu hard na over een naam...

.
Maroush schreef:Nicole, idd een prachtig mooi koppie! Leuke foto's![]()
Detour, dat ziet er raar uit?
Gefeliciteerd iedereen met de veulens

) 

Maar goed, straks duurt het nog 3 weken. Ik kan moeilijk al mijn vrienden 3 weken lang negeren, die snappen daar niks van, hebben niet veel met dieren.