Geen veulens vannacht? Jammer maar volgens mij komt er over niet al te lange tijd weer een minigeboortegolfje aan

Leuk om alle veulenfoto's te zien. Hier een paar van Cezanne.
4 dagen oud:

en op 4 juni (ik moet echt nodig weer nieuwe foto's maken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ProudJustify schreef:jennyk schreef:ja echt een reus al, uhhhh lekker... ik heb de schoonste kant genomen voor de foto
Ha ha ha nou ik vind em lekker hoor.
jennyk schreef:Riswa: vanavond slapen? Nee, dan is ie te druk met andere dingen![]()
Trutje: gefeliciteerd met je mijlpaal, maar hopen dat May niet zo vroeg is met de tekenen en je nog een tijdje van je nachtrust kunt genieten!
Oké hij was wakker maar wel erg viesmaar goed kijk niet naar de vlekken, maar naar zijn groote oké!
Toen (5 mei)
En nu (19 juni)
en dan nog is het een ramp om hem op de foto te krijgen, hij is zoooo nieuwsgierig![]()
Uhhh hij heeft echt maar één melkbar
Bar schreef:ben blij dat ik een bruine heb, dan zie je al die viezigheid niet zo
![]()
Alhoewel, mijn zoon heeft een valkje maar dat is een echte dame en die maakt zich gelukkig ook niet zo vies.
Is Rocky eigenlijk valk of palomino?(of nog wat anders?)
Bar schreef:ben blij dat ik een bruine heb, dan zie je al die viezigheid niet zo
![]()
Alhoewel, mijn zoon heeft een valkje maar dat is een echte dame en die maakt zich gelukkig ook niet zo vies.
Is Rocky eigenlijk valk of palomino?(of nog wat anders?)
@melanie, is Lisa inmiddels al wat vriendelijker naar jou?