Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik zag het veulen duidelijk bewegen en toen het dat deed hinnikte Lee zachtjes in haar slaap
... hoezo moedergevoelens
??

Niet normaal man hoe een merrie met een veulen aan de voet kan veranderen in een moordlustig gevaarte!! Sinds vandaag kan ik zeggen dat het beter gaat, ze heeft me maar 1 keer proberen te bijten en aanvallen heeft ze niet meer gedaan. Als beloning zijn ze voor het eerst op de wei geweest.

Sjen schreef:en waar is kleine Gracie?
Loolapelooza schreef:En Mac, Lee is huuuge!
!
Mac schreef:PS: Lee KAN haar ogen wel open houden hoor. Hier de twee moeders van 2005:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HG4LZTDR[/img]
.
We zijn in the PICTURE
Morgen 2 bezichtigingen, vrijdag 1 en maandag 1. Volgende week zaterdag is er hier in de straat een rommelmarkt. Het is dan verschrikkelijk druk. De straat wordt 1 richting en parkeren ook aan 1 kant. Daar kan natuurlijk ook nog een potenciele koper tussen zitten
. Mac schreef:PS: Lee KAN haar ogen wel open houden hoor. Hier de twee moeders van 2005:
Fnanne schreef:Mac: nu ik Lee's koppie zo zie snap ik wat je bedoelt!!!
!! 
Mac schreef:Sjen schreef:en waar is kleine Gracie?
Ehhhh ... OK dan:
Portretje:
Kriebel:
![]()
Loolapelooza schreef:En Mac, Lee is huuuge!
Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen met haar
hugeness :? Het wordt nog veel erger hoor!
.

!
.
Nog maar 9 dagen te gaan! Haar uier groeit gestaag door, banden zijn vrij los, en haar achterkant was dikker en uitgezakter dan gister. Er zat ook een beetje prut op het randje, dus ik ben benieuwd!

Die puilt echt aan allebei de kanten VER uit!
Ben benieuwd hoe lang ze dit nog volhoudt
.
Kan allemaal in Belgie
... Hier in Zundert komen altijd heel veel belgen boodschappen doen, dat taaltje is echt geweldig
.
!
Citaat:Elady; die foto's van dat meisje op Lady zijn liefff!! En ik verbaas me er nog steeds over hoe Lady de breedte in gaat
)