Ja 3 bladzijdes erbij. Ik had gehoopt op 1 veulen maar gewoon 3! Balko, Vulina en Corina van harte gefeliciteerd met jullie 3 afgebakte, gezonde veulens. Dat ze maar mogen uitgroeien tot mooie volwassen paarden.
Goldenarrow, wat een nare wond heeft jullie paardje opgelopen. Ben heel benieuwd hoe dat geneest met lasertherapie.
Anso, nog sterkte met het verlies van je hond. Toch altijd moeilijk om die beslissing te nemen met een trouw beestje wat altijd aan je zijde is geweest.
Nobel01
Geplaatst: 26-02-23 09:47
-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 08-03-24 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Dierenarts is geweest om even biest met de zonde te geven. Hij weet waar het uier zit alleen is het een stuiterbal en dus zich geen geduld gunt om de speen te pakken. Voor nu even met rust laten
Hier drinkt hij maar uit 1 kant. Andere kant lukt t niet om m aan te krijgen. De bloed kant drinkt ie wel
Xritt
Geplaatst: 26-02-23 10:26
Wauw!!!! GEFELICITEERD allemaal. Wat super gaaf. Dit positieve nieuws heeft me weer een boost. Ik had wel lichte stress soms daar alle vervelende dingen die ik las.
Mijn merrie met 300 dagen en eerste drachtigheid.
Desi_2409
Geplaatst: 26-02-23 10:38
Jaaa eindelijk weer fijn nieuws! gefeliciteerd met jullie veulens.
Las ook iets van hele oude hond, sterkte met het verlies, maar wat een leeftijd voor zo'n grote hond. Heeft een goed kosthuis gehad.
Over open zetten. Kufi is thuis opengezet, ik heb stallen met bovenkant open, dus met kont naar de deur, zodat de dierenarts achter de deur kon staan en veilig kon werken. Ze had een praam bij zich, maar niet nodig gehad. Ik voerde haar ondertussen winterpeen. Tijdens verdoving keek ze alleen naar achter en met het daadwerkelijk open maken, tilde ze 1 been op.. deed haar vast toch wat zeer... toch sneu hoor... moet gelijk aan die meisjes in Afrika denken waar alles wordt weggesneden brr en daar wordt niet eerst verdoofd...
Hallo, 3 veukens in1 nacht?? Dat had ik nu ook niet verwacht
Balko en Corina gefeliciteerd met de Rode Ridders! Mooi dat vis met witte aftekeningen. Corina dat ziet er echt een groot en stevig veulen uit of lijkt dar maar zo?
Vulina wat een mooi merrieveulen! Is ze bruin of zwart? Leuk die buikvlek!
Corina, Balko en Vulina gefeliciteerd met jullie veulens!
kiki1976
Geplaatst: 26-02-23 11:09
Liekeotter mooi buikje en uier is al mooi begonnen
YvonneV in principe hebben we het hier altijd open. Maar kan het boven luik wel dicht doen indien nodig. Maar eigenlijk doen we dat alleen als de wind/regen verkeerd staat en het in regent (buitenstallen) Maar Bo is er geen fan van, die idd graag naar buiten te kijken
petraaken ik zou het zelf een week of 2 van te voren laten doen, of je moet het eerder al niet vertrouwen.
suffie nanuk gaat het ook spannend maken of valt het nog mee?
Kabayo zo vervelend zulke stiekeme merries haha.
Muronia Zeker een knappe kerel.
Quir wat een vervelend beeld om naar te kijken joh, medelijden met je dat je daar naar moet kijken. Blijft een mooi fenomeen het noorderlicht
Balko wat een mooi mannetje Mooie naam ook.
Vulina mooie dame met een apart kolletje.
AnsoDM sterkte! Nooit leuk om je trouwe huisdier te verliezen. Maar hij heeft een mooie leeftijd bereikt.
corinadrenth zo een best veulen, mooie naam ook. Heeft hij ondertussen al zelf gedronken?
Xritt ze is al mooi rustig aan begonnen aan dr uier
Ik zag het zonnentje net buiten ik dacht vandaag is eer een veulen maar 3 in 1 keer had ik ook weer niet verwacht. Zo krijg je toch echt het gevoel dat die paarden echt de dag prikken door naar het weer te kijken!
Gefeliciteerd met de knapperds! Hopelijk gaat alles voorspoedig voor jullie.
Misschien ook leuk om een lijstje bij te houden van de geboren veulentjes?
Kabayo
Geplaatst: 26-02-23 11:18
tjakka123 schreef:
Gefeliciteerd met de knapperds! Hopelijk gaat alles voorspoedig voor jullie.
Misschien ook leuk om een lijstje bij te houden van de geboren veulentjes?
Die wordt bijgehouden door Nicole. Als je haar een bericht stuurt zet ze je erbij in de begin post. Ook is er een ander topic met alle boktveulens van 2023
Balko wat prachtig. Gefeliciteerd. Vulina speciaal zo'n buikvlekje. Gefeliciteerd. Corina ook een vos met blesje gefeliciteerd. Hij toont al heel groot zeg.
Nou wat fijn dat we al 4 gezonde veulens hebben. Dat vrolijk weer op.
Sterkte gewenst met het verlies van je hond. Toch een behoorlijk hoge leeftijd hoor, al maakt dat het verdriet niet minder.
Chantalll
Geplaatst: 26-02-23 11:28
Zo de merries eens fatsoenlijk onder handen genomen en ff op de foto gezet.
Aiyana TC 320 dagen
Schimpie (Lakeway's Glorious Hazel) 288 dagen
OYYO
Geplaatst: 26-02-23 11:32
Muronia Die Leffe is wel knap!
Quir Mooie combi Noorderlicht en merrie kijken!
Balko Gefeliciteerd. Mooie bles. En lange oren Lukt dat een beetje uit zo'n bakje drinken? Ik geef altijd een flesje maar hoor steeds vaker over bakjes. Het is inderdaad heel koud. Hopelijk heeft de merrie snel haar energie terug.
Vulina gefeliciteerd Wat leuk een buikvlek!
Corinadrenth Gefeliciteerd. Wel een groot veulen lijkt het. Hoop dat ie nu zelfstandig de weg naar de melk vind. Mag hij wel drinken aan de andere tepel of is dat gevoelig voor de merrie?