Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OYYO schreef:Afro Anita Da's balen. Kun je haar op stal niet iets meer privacy geven zodat ze meer op haar gemak is en gaat liggen slapen. Of durft ze niet te gaan liggen omdat ze nog niet fit is in haar lijf. Dan zou een fysio iets voor haar kunnen betekenen.
J_Emma wat een goed idee van dat steentje in het water.
Quir schreef:Oh wat sneu afroanita. Gelukkig doet de kleine het wel goed!
Anso, hij is homozygoot bont (tobiano), dus hij geeft altijd bont. Heterozygoot zwart (dus hij kan zwart en vos geven) en heterozygoot agouti (dus hij kan bruin en zwart geven).
En hij draagt PATN1, dat doet niets als ze geen LP (appaloosa) dragen, met het LP gen zorgt PATN1 voor de stippen patronen.
Wat sh*t zeg CP, hopelijk valt het mee!
ual_95 schreef:Geen idee, waarschijnlijk ergens tegenaan geklapt. Als iemand hier ervaring mee heeft, please vertel me hoe of wat. Dierenarts komt er aan.
AnsoDM schreef:Quir schreef:Oh wat sneu afroanita. Gelukkig doet de kleine het wel goed!
Anso, hij is homozygoot bont (tobiano), dus hij geeft altijd bont. Heterozygoot zwart (dus hij kan zwart en vos geven) en heterozygoot agouti (dus hij kan bruin en zwart geven).
En hij draagt PATN1, dat doet niets als ze geen LP (appaloosa) dragen, met het LP gen zorgt PATN1 voor de stippen patronen.
Wat sh*t zeg CP, hopelijk valt het mee!
Dus als ik het goed begrijp geeft hij dus de mini stipjes dat hij heeft niet door. Ik bedoel hier dus mee. Zijn vader is half appaloosa en gaf dit normaal ook niet door maar zijn mama heeft ook zo mini stipjes dus dat kan hij dan weer van zijn mama hebben. ( zijn mama zal ik over een maand ook eens testen. Had ik eigenlijk al eerder moeten doen maar toen was ik niet echt zo benieuwd, maar nu dus wel meer). Wel al blij dat hij homozygoot voor bont is.