Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Woogy schreef:Pretty: hij is groot, heeft hij al een naam? Hier had ik ook heel erg graag een merrie gehad om verder mee te gaan als Priska eenmaal klaar is...Dit jaar laten we haar leeg, en vanaf de winter gaan we haar maar op de appelazijn zetten...misschien giet ik het er wel gewoon in aan de achterzijde...
Faline schreef:Hoe gaat het nu Neon?
Hopelijk lukt het aan biest te komen en knapt de kleine snel op!
Kan de DA ook niet iets geven zodat bij moeders de melk meer op gang komt?
Ik zal duimen dat het allemaal weer de goede kant op gaat!
Hier vanmiddag ruzie met de verbinding van de camera's.
We moesten ze nog boven de juiste boxen hangen en dat dus gedaan.
Toen weer opstarten en wilde paar instellingen aanpassen, kom ik met geen mogelijkheid op die stomme ipcamera tool, krijg steeds de melding dat er plugins missen, terwijl al 100 keer op de meest creatieve manieren geïnstalleerd. Bij 1 camera werkt dat nu, de andere kan ik dus nog steeds niet op komen. Maar die stond ook wel goed dus, vooruit dan maar.![]()
Camera's doen het vervolgens beide netjes, máár alleen op hetzelfde netwerk. Vanaf een ander netwerk kom ik er niet op. Niet handig want wil het overal en altijd kunnen checken, plus dan kan het ook niet gestreamd worden. Niks is daar aan veranderd qua instellingen, maar toch even alles nagelopen. Poorten staan netjes open en alles staat goed. Toch kom ik er niet op. *zucht*
Ben dan ook weer zo dat ik er niet mee kan ophoudendus nu hoofdpijn van te lang intensief de computer mishandelen.
Iemand hier nog ideeen? Anders mijn kennis maar even horen, die zal het wel zo gefixt hebben.. Ben ik dan een paar uur mee bezig