Inderdaad worden de sites slecht bijgehouden. Waar ik mij vooral aan stoorde is dat het lastig was om ook de nakomelingen van hengsten te vinden. Ik kan een hengst nog zo mooi vinden, als de nakomelingen er niet uitzien wil ik hem alsnog niet
Ja in mijn ogen wordt het belang van een goede website overschat. Informatie zoals nakomelingen is voor veel mensen inderdaad wel belangrijk en op een website overzichtelijk te plaatsen. Plus gewoon simpelweg welke hengsten waar en welk jaar beschikbaar staan (bij het Welsh verschilt dat nogal eens namelijk). En op een facebookpagina is nou eenmaal niet makkelijk te zoeken.
Uier gisteren (links-304 dagen) en vandaag (rechts-305 dagen)
Fotsy
Geplaatst: 09-04-16 16:02
Knolselder die lijk er toch ook al klaar voor
C2012 uier doet rustig verder, leuk zo alle dagen een beetje
Toffe site aniekr inderdaad ik erger me blauw aan sites die niet zijn bijgewerkt maar dan bij contact verwijzen ze naar fb. Waarom heb je dan een site
Hier toch ook eentje die echt niet van plan is beebje nog lang bij zich te houden, uier is nog voller en dat na dagje buiten lopen en buikje lijkt ook al uitgezakt en hoop niet dat er een minieminie harsje opzit
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 09-04-16 16:09
Ik heb niet eens Facebook. En zoeken op Facebook ga ik al helemaal niet doen.
Utopia vandaag 300 dagen, maar aan haar rozijntjes is alleen maar ienieminie verandering te zien. En ze verliest heeeel veel haar! Alles zit onder de witte haren, echt balen maar achja. Zal morgen eens een nieuwe foto maken.
Fotsy
Geplaatst: 09-04-16 17:17
Als ik tel van de eerste dag dat ze gedekt en stel dat het dan al prijs was en ik tel 320 dagen als normaal voor haar dan zou ze 14 april al uitgerekend zijn volgens de calculator in de op en ik schat zelf ook nog dagje of zeven als ik vergelijk met Flo vorig jaar die had ook zo een ieniemienie harsje en zeven dagen later een veulen. Al weet je met merrie's nooit natuurlijk
Geen erg Lindamunster mijn andere merrie begon pas aan haar uier 2 weken voor het veulenen.
Gefeliciteerd chimello met een pracht van een veulentje.
Ik ga zo anouk weer checken. Mag ze nog even op dr weitje
Othilly
Geplaatst: 09-04-16 18:10
Vulina schreef:
Als er melk is kun je het vanavond/vannacht echt wel verwachten!
We hadden gisteren ook al melk..Nu wel iets meer sporen.. Hoop dat jullie gelijk hebben! Iedereen weer heel veel suc6!
iEmmaaa
Geplaatst: 09-04-16 19:00
Wat een knapperd chimello!
c2012, nog best een bescheiden buikje voor 300 dagen idd
Mooie site aniek, vind het idd altijd zo lastig dat weinig mensen hun site nog netjes bijhouden. Snap dat er een hoop werk in gaat zitten maar toch, je hebt tenminste een duidelijk overzicht van alles.
Hier zijn we vandaag op de 285 dagen, mevrouw maar even verwend met een beauty treatment Normaal hou ik haar baard en sokken altijd netjes bij, maar omdat ik al die tijd niet gereden heb en ze de hele winter zonder deken had gestaan dacht ach laat maar groeien. Maar nu begon het toch weer te kriebelen dus hup alles eraf Gelukkig vind Klasien het heerlijk om te kriebelen en geschoren te worden
Is die nu minder Rianne? Lijkt alsof de achterkant ook nog moet vullen
Pol1 nog niks
Knolselder alles rustig daar
Sophiehavan dan?
Klasien ziet er mooi opgeschoren uit, heel netjes hoor, wat een verschil
Cynthia82
Geplaatst: 09-04-16 20:38
O, Chimello, wat is ze knap!
Mausi is inderdaad dik! Veel dikker dan Dais met haar 310 dagen.
Dais beviel om 20:30 uur, 7:30 uur, 01:30 uur en 23 uur, dus daar kan ik niet van op aan.. Ergens niet overdag in ieder geval
O, Knolselder, dat kan dan weleens bijna gaan gebeuren!
Aniek, het is mij dit jaar ook opgevallen dat hh vaak geen site meer hebben. Hoe vind je dan de informatie over een hengst die je wil hebben? Ik vind het vreemd..
Fotsy, dat gaat echt opschieten zeg!
Dat ziet er weer netjes uit, iEmmaaa!
Oooooo.. Rianne, dat zijn mooie tietjes!
Hier vandaag een minuscule verandering in Dais dr uier geconstateerd. Niets dat met het blote oog te zien is, hoor Maar ik voel iedere keer even en de rechterkant is altijd al wat groter dan links en aan de voorkant van rechts zit al weken een verdikking. Maar toen ik vandaag voelde, leek die verdikking wel ietsjes meer dan anders. Dus ik kijken en het lijkt erop dat hij ietsje aan het zakken is (ik had mijn vergrootglas bij me )
Tja dat zal een speerpunt moeten worden bij de hengsten houders. Lijkt mij toch dat je dat wel zou moeten doen, helaas neemt men de tijd er niet voor. Als "nieuw" zul je dus echt naar de shows moeten...