Haha bedankt iedereen voor de felicitaties...SI wat een knapperd !Hier een eerste glimp van Wodka ,droogfoto's komen vanaaf
Hij heeft een gaaf hoofd Amandake! Ben heel benieuwd naar de droogfoto's! Je had ook gehoopt op bont toch?
Waaaah!!!!!!!!! BONT!!!! Geweldig! die is nóg mooier! (sorrie gentleman... vind jou ook nog steeds leuk hoor)Wat een gave tekening op zn koppie!
Mooie kleuren komen hier voorbij. Zwart daar dromen veel mensen van en bont is ook niet te versmaden. Komen wij straks aan met een voskleurige schimmel
Ik houd ook wel van aparte kleurtjes... Hoop dan natuurlijk bij stip ook op een appaloossa... Bij de andere paarden zal het allemaal wel gewoon bruin zijn en wellicht een schimmel tussendoor
Mijn man komt net binnen, die heeft gewaakt. Hij durfde eigenlijk niet weg bij de merrie, ze staat met een strak uier en is heel onrustig.
Zooo zag foto,s van wijntje voorbij komen.Die heeft mij echt heel de nacht wakker gehouden Was wel erg gezellig, ben nu alleen onwijs moe hahaha.
Wat een grote Amandake, maar eeerg mooi! Ik heb de bevalling jammer genoeg niet meegezien, was echt doodmoe gisteren. Nog eens gefeliciteerd!
Heidi kom op Het was super gezellig alleen kon ik niet meer chatte en snapte er niets van hahahahhaMaar de wijntjes waren lekker
aaaahhhhh.... Die oortjes van Red Wodka op die tweede foto, wat een schatje!Ik krijg sowieso een apart kleurtje; vlak, palomino of smokey black
Dat was het zeker weten hoor, vond erg leuk.Werd ook een paar keer afgedonderd hoor, voordat ik ging was het bijna half 4 vanmorgen hahaha.