Amandake: nog gefeliciteerd met je mooie man!!!! En geweldige naam!! (nicole had gebeld en ik heb een heel verhaal opgehngen maar ben weer in saap gedonderd.......oeps)..
Neon: ik dacht dat jij een mooi veulen erbij had....verkeerd gegokt dus... Ben zoooooo benieuwd naar het veulen!!!
Neon, hoe is het met Neon.....?? binnenkort een mooie stippel of is ze nog niet zover?
Talida
Geplaatst: 08-05-10 22:44
Gefeliciteerd Airborn! Weer een mystery guest solved.
Tal is vandaag 2 geworden, 2 weken uiteraard. Wat groeit dat hard zeg, als je het vergelijkt met dat zakje botjes met velletje toen ze net op de wereld kwam
Jessy80
Geplaatst: 08-05-10 22:44
Jaaaa, gefeliciteerd Airborn!
En Talida, wat gaat dat hard he, ze is echt prachtig hoor.
Hier gaat het met veulen heel goed. Met mama iets minder, ze is vandaag weer gespoeld, ze had wat verhoging namelijk 38 en haar normale temp. is 37,4-37,6 en van da moest ik bellen als ze 38 of hoger had. En ze had erg veel uitvloeing wat ook erg vies was. Na het spoelen had ze wel erg last, maar toen we weg gingen go=ing het al beter. Ze heeft ook AB gekregen. Hopelijk blijft het nu wel goed gaan. De kleine is wel erg brutaal, gaan we nog een zware taak aan krijgen om hem op te voeden. Gelukkig helpt mama erg goed mee...
Nee idd, voelt je toch een beetje schuldig, maar nu is wel heel zeker dat dit haar laatste veulen is, hadden we eigenlijk al wel besloten, maar dit is een bevestiging. We hebben nog een dochter van haar (een volle zus van dit veulen) en daar gaan we nu een keer een veulen bij fokken.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 08-05-10 23:00
quintusgl schreef:
Neon, hoe is het met Neon.....?? binnenkort een mooie stippel of is ze nog niet zover?
Misschien ligt er nu wel ongemerkt een veulen naast. Ze vertoonde wel wat vreemd gedrag vanmiddag, maar we weten inmiddels uit ervaring dat ze absoluut pas veulent als niemand het in de gaten heeft. Waken heeft echt geen zin bij haar.
sow he brutale aap is risk hoor. Echt niet mama volgen , nee hoor amper 12 uur oud en hij gaat zelf op verkenning uit. Nou kyra dus helemaal in paniek want haar flup komt niet mee pfff.