Gave diertje,s hoor Melkbus. Ik heb er ook twee van 1,68 en een 3 jarige van over de 1.70.
D_Travis
Geplaatst: 19-11-10 09:09
schattig is ze he
spannend allemaal Zitake!!!
melkbus nee hoor, ze krijgen op diverse plekken hooi gevoerd dus er ligt ook genoeg op hoopjes voor Noortje, zo ook vaak onder de ruif wat extra, alleen ze vind het wel gezellig om met Travis te eten en die smeert nogal vandaar dat ze er zo besneeuwd uitziet haha Usi is mooi!!
Ik zei toch laatst dat Kwal was opgegeten door een beer? Nou is die beer weer opgegeten door een overbehaarde beer Het is echt erg, ik zal vanmiddag een foto plaatsen
we moesten van Fiebie niet zo snel gaan. Daar hebben we goed naar geluisterd Peeps wordt in de winter ook veel donkerder dan in de zomer, net als Dais. Mooi hoor. En dat roze touwhalster staat haar echt super!
Dat halster had ik geleend om te longeren, is van een welh a Peeps is inderdaad donker maar dat is ze zomers ook hoor. Ze is het donkerst van de 3 ahffies op stal. ben benieuwdxdonja, peeps eheft ook een mega vacht.
Peeps ziet er knap uit! Daarnet geshopt voor de paardjes maar mij nog ingehouden. Geen leuk veulen/shethalster kunnen vinden. of ik moest eskadron nemen, maar die zal nog te groot zijn voor Deano. dan maar met hetgeen ik hier nog liggen heb , wel dekje voor pascha mee, en handschoenen voor mij. Wil eigelijk graag nog even langs de pony, maar het weer is bleuh, en bak zal weer te nat zijn om met de dubbele longe aan de slag te gaan. (kan ik mss mijn longeersingel herstellen ). en ik heb dienst, maar tot nu toe rustig geweest. Straks nog een afspraakje en dan afwachten. Morgen examen lopen met de hond en overmorgen paardje ontvangen .
essiesilly
Geplaatst: 20-11-10 13:36
hee weer knappe foto s! ziet er idd goed uit die peeps spannend zitake! wat voor examen moet je doen met je hond? en maandag is DE dag voor mij ook een spannende dag, word m n paardje gekeurd voor verkoop
We hebben nu de cursus G.G. beginners gedaan, dus dat examen . Hij is net 11 maand, dus ook nog heel snel afgeleid, als dat maar goed gaat dus . Jij ook veel succes maandag! Dus maandagavond komen we hopelijk beide met goed nieuws aanzetten
essiesilly
Geplaatst: 20-11-10 13:41
o ok, nou succes!!
ja idd hopelijk wel ja!
Joto
Geplaatst: 20-11-10 13:56
gister ff dametjes op de foto gezet.
Paulien doet het nog steeds erg bescheiden, en twijfel zelfs een beetje..
198 dagen
230 Het lijkt bescheiden.. dus is maar goed dat jullie haar niet in het echt zien
En nog wat anders leuk.. Sommige wisten het al, dat Indira op de hallmark kalender zou verschijnen. *Vorig jaar in de halve meter sneeuw door Hilda www.in-portret.nl laten vastleggen* Dus met dank aan Hilda79!
Succes met het examen met de hond. Wij hebben een pup van 6.5 maand alleen geen cursussen gedaan:P
Succes maandag essiesilly.
essiesilly
Geplaatst: 20-11-10 14:02
gaaf dat je paard op de kalender komt joto!!
wat voor honden hebben jullie?? ik heb nu ook weer een pup van 7 maanden, doe ik ook niet echt cursus mee maar werk er mee bij de schapen (schapen drijven) waar ze eigenlijk 100x meer leert dan een uur op een veldje zitten
Wij hebben een labrador(m) x duitse staander (v) op de foto 5.5 maand.
Op de dijk 3x gebeten door een zwarte labrador en van de week op stal viel de stalhond m aan en een hond van een stalgenoot beet in zn neus en piste over m heen. Normaal deed die niets terug maar bij de bulldog die over m heen zeek en m beet krulde sem zn lip en beet m terug. Stond echt met open mond te kijken. Hij reageerde fel joh. Normaal ging die alleen maar schreeuwen en piepen als die gebeten werd. Gelukkig bijt die nu van zich af, maar doet het zeker niet uitzichzelf. Sem is echt een allemansvriend en luisterd ook erg goed
Wat voor pup heb jij essiesilly?
essiesilly
Geplaatst: 20-11-10 14:15
*oliebol, heel verhaal getypt is het weg* haha
ah wat een leukerd! fijn dat ie nu van zich af gaat bijten!
ik heb een beauceron (franse herder) heb er 2, de ander is een reu van 3 jaar.