Maar nog wel met vliezen en een erg tamme stilliggende merrie
Ik vraag me af of het een dierenart is die erbij is. De sfeer is niet echt uitgelaten of zo en het lijkt aslof het veulen er nog niet met zijn achterbeentjes uit is.
Superhafjes
Geplaatst: 27-04-10 14:42
hmm..heb t daarnet wel zien bewegen, kon het niet goed zien op de cam, maar t leek wel een redbag, zag er zo donker uit...weet het niet zeker hoor.. Zie nu ook geen veulen, maar die ligt denk ik net buiten beeld...
Zie net dat de merrie gaat staan, nageboorte floept er meteen af...wekt me toch de indruk dat t idd een redbag is geweest...
Dan komt het veulen zeg maar met de placenta om zich heen ter wereld, in plaats van alleen in dat witte vlies zeg maar.. Zag haar ook een paar keer opvoelen, maar zag toen zelf nog geen pootjesblaas oid...maar weet t niet zeker hoor, of t ook zo was, want ik kon het niet zo goed zien...
Ok ik had er nog nooit van gehoord maar vandaar dat het er wat vreemd uit zag. Merrie maakt ook niet echt een geinteresserde indruk, eten is belangrijker lijkt wel.
vandaag al meerdere highs gehad, nu weer 2, de ene is wel wat onrustig, maar bij de andere kan ik niet zien voor wie de high nu eigenlijk is, op de ene cam is het licht, maar staat de merrie erg rustig, op de andere cam van dezelfde stal zie ik vanalles bewegen, maar is het erg donker..