Ik net m'n pa aan de telefoon. De Hold Up, die in juni veulen moet krijgen, is over hek en door draad gekomen. Snap nog niet precies hoe en wat, want die hekken zijn 1,50 hoog ofzo.. Ze is in ieder geval gehecht aan een flinke wond aan knie/in lies en heeft een hechtingen aan het voorbeen. Ben er zo van geschrokken... Ze liep ook wat kreupel en hebben haar daar gelaten. Even zien hoe het komende dagen gaat....
Bianca was afgelopen zondag uitgerekend. Foto's van zondag avond:
Wat denken jullie? Moet ik nog lang geduld hebben? Heb nog geen harsje ondekt verder
hetlarixbos
Geplaatst: 01-04-09 01:05
Geboren om 21.35 uur:
Timber een zwart bonte hengst met 1 licht blauw oog en de ander is of donker blauw of bruin. Hij staat heel hoog op de benen en het mooie koppie van zijn pappa Venco. Bevalling ging heel snel met lekker wat kijkens aangezien Lady op haar dooie gemakje tijdens de lessen besloot dat het tijd was om de kleine te laten zien. Timber stond goed na ongeveer een uurtje en de eerste poep was er met 2 uur af. Drinken duurde wat langer maar ook na 3 uur had hij het goed door. Nageboorte was er met 1.5 uur af en was compleet met een mooie kleur. Lady is fit en een hele goede moeder. Wij mogen alles met het veulen doen en ze tilt zelf haar been hoog op om het veulen te laten drinken. Hieronder wat onduidelijk foto's omdat me telefoon die het normaal altijd goed doet geen zin er in had. Maar gelukkig heeft het overige publiek ook gefilmd en foto's gemaakt.
littleroosie en mamauba gefeliciteerd met de veulens!
Danae
Geplaatst: 01-04-09 06:56
He, gefeliciteerd met de nieuwe veulens weer...
Hier ook weer niets vannacht.. ze was erg rustig en heb goed door kunnen slapen. Daarnet vlot naar buiten, dus ik verwacht eigenlijk weer niets vandaag. Iets te fanatiek.