Hebben jullie ook al ballonnetje's in de wei of zijn ze nog mooi slank? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hebben jullie ook al ballonnetje's in de wei of zijn ze nog mooi slank?
Hij dacht ook, gisteren haaldne ze mijn mama weg, ik zal ze nu voor zijn want ik wil mee! 

En als het niet anders is, dan maar op valentijnsdag ofzo, tegelijk met de volgende die over 21 dagen alweer op 300 dagen dracht zit. Ow, mijn verjaardag, 19 januari, dan is njadien een jaar drachtig! dat is ook een leuke datum voor veulens... 

) 218
Je ziet ook altijd dat het elkaar af lost, als de veulens er zijn komen die mensen minder langs en dan komen er weer nieuwe die in afwachting zijn van de bevalling. Je hoeft echt niet iedereen persoonlijk te kennen, dat is ook onbegonnen werk
Dus gewoon posten hoor, eerst alles bijlezen hoeft echt niet iedere keer!
Het zou jammer zijn als mensen niks meer posten omdat ze zich schuldig voelen dat ze niet kunnen reageren op anderen.
) is nog steeds gelukkig drachtig... Inmiddels zitten we op 5 maand en sinds een week of 3 kun je het veulen heel goed voelen! Het is druk, het beweegt, duwt, schopt en weet ik het wat allemaal. Heel bijzonder. Zeker de eerste keer dat je het voelt, maar ook de reactie van de merrie (is eerste dracht) als het veulen voor het eerst zo te keer gaat als reactie op externe prikkels...

Hoe gaat het met haar? Denk je dat ze het nog wel even volhoud?