@ Lio: mijn ervaring (niet erg veel

Dit is natuurlijk speculatie. Maar wanneer een merrie over tijd gaat heb je volgens mij meer kans op een hengst....die mannen laten toch altijd graag op zich wachten hé

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kelan schreef:
Odess: ook spannend! Help je Rigaud wel even herinneren dat ze 3 dagen na Odessa is?![]()
Mausie schreef:WOOHOO, hangt daar dan ook een prijs aan vast?![]()
![]()
Odess schreef:@ Mac, het heeft zich gisteravond ingezet, we zitten echt in de laatste week dus. Nog 1 dagje regumateBij Pepsi was het er de volgende dag toch?
Fnanne schreef:@ IngLio: dank voor je "contact met veulen tip" Fanja junior reageerde er ERG heftig opTerwijl Fanja het niet eens erg vond. Ik zag echt een bobbel langs de buikwand glijden en vervolgens een aantal goede "duwtjes."
![]()
![]()
Odess schreef:Kelan schreef:
Odess: ook spannend! Help je Rigaud wel even herinneren dat ze 3 dagen na Odessa is?![]()
Zal ik doenHoever ik Rigaud nu??
Tinne schreef:Inglio; ik heb vanochtend ook even jouw tip geprobeerd. Het leek me alleen niet echt te lukken. Je moet je hand daar wegleggen bij de flank en dan? Rondjes draaien, of een beetje duwen of wat?
![]()
Ivanka vond het niet erg dat ik daar allemaal een beetje aan het duwen/rondjes draaien was. Ze stond zelfs helemaal los zonder halster op het erf en ze bleef gewoon staan.
IngLio schreef:Mausie schreef:WOOHOO, hangt daar dan ook een prijs aan vast?![]()
![]()
Uhmmm dat je de titel "6000ste reactie plaatser!" in je onderschrift mag voerenMisschien dat Odess hier nog wat voor weet. Odess is namelijk dit topic gestart, 241 pagina's geleden.
Kelan schreef:
Rigaud lijkt in de ontkenningsfase: uier verandert niet veel en buik lijkt kleiner te worden in plaats van groter... Vulva is niets aan te zien. Banden zijn wel iets ingevallen, maar nog niet spectaculair.
Ze kan dus wel een herinnering gebruiken
PhiaBink schreef:@Odess
Ik ga persoonlijk mijn nieuwe PC ophalen.![]()
Ik heb net foto's gemaakt, dus morgen ochtend weer wat foto's en met een beetje geluk staan ze er morgenavond op.
Famosa heeft het moeilijk. Ze strompelt van de stal naar de bakZe kreunt en steunt. Kijkt zwaarmoedig uit haar ogen. Iemand een tip voor haar