@ Lio: mijn ervaring (niet erg veel
) bij mijn eigen merrie zegt dat een lage dracht vaak een hengstje geeft. Mijn merrie is aan haar derde veulen toe (dit veulen is haar eerste sinds ze van mij is). Ze heeft steeds laag gedragen en het was steeds een hengst. Een andere merrie die ik ken droeg altijd in de breedte, zij had steeds een merrie. Dit is natuurlijk speculatie. Maar wanneer een merrie over tijd gaat heb je volgens mij meer kans op een hengst....die mannen laten toch altijd graag op zich wachten hé

Over een tijdje heb je een gezond lief knuffelveulentje
Applaus voor Mausie
daar hing ik tussen bak en paard toch maar even vast laten houden bij de 4e poging.
)
Lopen we straks samen te stressen en iedereen lastig te vallen met vragen die al veel eerder in dit topic gesteld zijn maar waar we toch weer een antwoord op willen omdat we "ongeruste" baasjes zijn!!!
. Toen haar nog maar even laten uitgaloperen en uitstappen. Was helemaal trots dat ze het zo lang had volgehouden
(geld niet alleen voor Lee, maar ook voor mij)
. En het is nu écht nodig. Ivanka's hoeven worden te lang en dat is ook niet echt bevorderlijk als ze op het harde moet lopen... Dat lijkt nu ook opeens een stuk minder goed te gaan..