Muronia schreef:BaudyH dat is schrikken! Gelukkig alles goed met de paarden. Ik ben ook voor een andere trailer aan het kijken. Ik heb nu een Böckmann Duo met alu bodem, maar ik wil graag een anderhalf paards vol aluminium. Ik rij altijd maar met 1 paard of met merrie en veulen en daarvoor vind ik een anderhalf paards fijner. Maar jeumig, wat zijn die krengen duur!!
Wij hebben nog uit mijn mennen tijd een bockmann mentrailer ook een duo. Vorig jaar al gekeken naar een andere maar wat je zegt vreselijke duur. Maar ja nu was de achterkant van een zijde verrot en vette schade. Laten maken ging over de 1000 euro. Ook weer zonde. Laten ze nu net een bockmann champion C ( dus inderdaad geheel aluminium) van 1 jaar oud hebben staan. Kop er af. Er zitten veel extra’s op. En in de btw. Dus die hebben we gekocht. Met een beetje geluk kunnen we hem zaterdag al inruilen. Krijgen voor de oude ook nog wat terug. Rip uit me lijf maar goed nu kunnen we weer jaren vooruit.

Oeps gevalletje.
Zal wel weer wennen zijn van een lange mentrailer naar gewoon.maar super blij mee.
Maar bedankt Desi voor het aanbod