AM: mooi veulen van Taminiau
Janine: Ben jij er al uit?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
superpony schreef:Cynthia82 schreef:Ik moet het inderdaad zelf halen. Verzenden doen ze niet.
Superpony, ik heb nu nog maar één merrie ja. Vorig jaar februari haar zusje verkocht en in juni haar moeder moeten laten inslapen.
Ver over de grens? Of zou op de grens overhandigen nog kunnen bijv?
Ik weet dat hier teveel overgangen zijn om overal te controleren, maar misschien gaan ze juist daarom overal wel staan en rond rijden.
Niet omdat ik illegaal wil doen, maar qua timing je het anders niet gaat redden
En men moet niet vergeten dat je positief kan testen zonder heftige klachten. Dan zit je ook.
1 Merrie is wel lastig. Ik heb er dan wel 2, maar eentje is 28, dus die dekken we niet.
Keuzes zijn lastig. Mooi koppie AM_horses
Als je elk jaar dekt en meerdere merries is het wel leuk om wat verschillende combi's te proberen.
Cynthia82 schreef:ik weet niet hoe die commerciele teststraten het doen, maar dikke kans dat je de uitslag wel per mail krijgt (of ook via DigiD?) Dan kan je die laten zien, maar wat is daar het voordeel aan? Je krijgt ze nooit op papier toch? Of ik snap je niet zo goed, kan ook
Cynthia82 schreef:O zo![]()
Maar wat als de veearts komt scannen en zegt: ze kan vandaag (of morgen) geïnsemineerd worden.
Dan ben je met je GGD test te laat.
Met insemineren aan huis weet je natuurlijk nooit precies wanneer je moet gaan.