Denken jullie dat ik me zorgen moet maken dat we te laat gaan zijn? Ik zou me zo'n bemoeial vinden als ik het oordeel van een ervaren hengstenhouder en ervaren dierenarts in twijfel zou trekken als beginnende fokker..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imaginaerum schreef:Nee, dinsdag. De hengstenhouder komt maandagavond langs om te insemineren thuis en dan wordt ze dinsdag aan het begin van de middag weer gescand bij de hengstenhouder.
Denken jullie dat ik me zorgen moet maken dat we te laat gaan zijn? Ik zou me zo'n bemoeial vinden als ik het oordeel van een ervaren hengstenhouder en ervaren dierenarts in twijfel zou trekken als beginnende fokker..
Imaginaerum schreef:Nee, dinsdag. De hengstenhouder komt maandagavond langs om te insemineren thuis en dan wordt ze dinsdag aan het begin van de middag weer gescand bij de hengstenhouder.
AM_Horses schreef:Meya. Leuk. Al mooie veulens van gezien
Renske. Dat is minder. Hopelijk nu rustig. Wie weet laat ze het nu wel goed zien.
Rivq. Dat zou fijn zijn
Florie. Welkom. Wat is de combinatie?
Baudyh. Spannend. Ik vind kaygo een hele fijne hengst. Zelfs ook nog op mijn hengsten lijstje gestaan
Knolselder. Welkom. Volgend jaar weer Olaf kindjes
Imaginaerum. 4.9 is echt al wel groot. Ik zou ook eerder nogmaals scannen
Vulina. Is die jonge merrie nu wel geovuleerd?
Alicelover. Morgen drachtscan?
Didi stond vandaag ineens super hengstig
Ze kon de charmes van Formidable toch niet weerstaan
https://www.instagram.com/p/B_cy9iEnpYI/?igshid=7gwi8ppxryvh
AM_Horses schreef:Meya. Leuk. Al mooie veulens van gezien
Renske. Dat is minder. Hopelijk nu rustig. Wie weet laat ze het nu wel goed zien.
Rivq. Dat zou fijn zijn
Florie. Welkom. Wat is de combinatie?
Baudyh. Spannend. Ik vind kaygo een hele fijne hengst. Zelfs ook nog op mijn hengsten lijstje gestaan
Knolselder. Welkom. Volgend jaar weer Olaf kindjes
Imaginaerum. 4.9 is echt al wel groot. Ik zou ook eerder nogmaals scannen
Vulina. Is die jonge merrie nu wel geovuleerd?
Alicelover. Morgen drachtscan?
Didi stond vandaag ineens super hengstig
Ze kon de charmes van Formidable toch niet weerstaan
https://www.instagram.com/p/B_cy9iEnpYI/?igshid=7gwi8ppxryvh