Wij gaan morgen of vrijdag tegelijk scannen.. Ben zo! benieuwd. Indira liep gister wel even te friemelen met Bikkel, maar ze moest ook even alleen staan dus kon er weinig soeps van maken.
Vardau en Vrony vorige week tegelijk gedaan. Denk dat Vrony ook weer netjes 1ste x gepakt heeft, maar Vardau weer twijfels over.
En ik mag eindelijk zeggen.. Dat Bikkel 3 is geworden!!! Blijft toch je zorgenkindje En ja dat weet hij ook.. Wie had dat nou gedacht.
Ik moet ook nog even geduld hebben. Maandag over een weerk, de 30e dus, word wilma gescant. Ze is dan 20 dagen verder. Vind het ook erg spannend, maar kan er al een stuke beter mee omgaan als de 1e keer haha.
Ik kom me hier ook even melden! Mijn haflinger is gister gedekt door Notting's Naidoo. Vrijdag 3 juni word ze gescand Kan echt niet wachten!! Nu ga ik iets heel doms vragen, krijg je na de scan ook de uitgerekende datum of moet ik dat zelf gaan uitrekenen?
Ben er ook erg blij mee. Vorig jaar op koninginnedag is mijn ruin Newton ingeslapen. Jorina is dit jaar op koninginnedag geinsemineerd (1 keer). Wel heel mooi dat het nu gelijk zo gelukt is.
Christadk
Geplaatst: 18-05-11 23:41
MariekeA schreef:
Jastie, op de eerste pagina van dit topic vind je een link waar je dat heel makkelijk kan uitrekenen.
Bijrijdpaard was niet drachtig, is vandaag al gescand omdat ze ineens mega hengstig was. Dus voor de zekerheid maar eerder laten scannen. Madam was gewoon nooit drachtig geweest. Verkeerd beoordeeld door de DA met eerdere scan. Ze is nu naar de hengstenhouder want ei was wel goed genoeg. Morgen wordt ze geinsemineerd en dan waarschijnlijk ook dichtgezet omdat ze wat lucht aanzuigt.
30 mei komt de hengstenhouder om te schouwen. Kan het scheiden van het veulen van dit jaar en de bijbehorende stress er ook voor zorgen dat ze niet drachtig is/word of...?