WOW, nu duurt het wel echt lang... al met de DA overlegt of het normaal is? Of is ze nog niet echt overtijd? Moeilijk als je de dekdatum niet weet, maar ben je zeker dat het veulentje nog leeft binnenin?
Sjors
Geplaatst: 19-08-11 11:06
@ EskeGirl i- love it! en die kip word bijna overgelopen nou hoeveel veulen wil je wel niet hebben TS?
Eske_B
Geplaatst: 19-08-11 11:07
Sjors493 schreef:
@ EskeGirl i- love it! en die kip word bijna overgelopen nou hoeveel veulen wil je wel niet hebben TS?
Kippen pesten is zijn grootste hobby(en mama pesten, en rennen, en bokken )
jeetje lees elke keer wel mee en reageer eigenlijk niet maar nu kan ik het niet meer laten! wat een eigenwijs veulen! heb je al vertelt dat eht helemaal niet erg is eruit te komen dat het heeeeel leuk is hier buiten mam's buik? en heb je mama al vertelt dat je de beeb niet afpakt dus dat ze hem best mag laten zien?
Misschien moet je een stukje ezeltaart aan Colette geven met een briefje erbij: 'Als je naar buiten komt, is er nog veen meer ezeltaart' Werkt dat niet, misschien via de achterkant hetzelfde proberen
Suusje1972
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-11 11:13
Goh, ik had die kip eerst helemaal niet gezien op de foto!
ongelovelijk nog steeds niks, ik ga serieus denken dat het er 2 zijn. heb je een scan gemaakt of opvoelen? laat ik het anders vragen..; ben je er zeker van dat het er 1 is?
mij god... ik keek naar de start datum en dacht toch zeker te weten dat er een veulen op het einde is.. Maar nee dus... zucht wat een ezel. Wanneer hebben jullie haar eigenlijk gekregen?