jhaa, tot nu toe wel een saaie film hoor OO ze beweegt! Zal het nu dan eindelijk gebeuren Edit: nee staat weer stil
Ik heb er al chips bij, maar moet denken aan mijn lijn hoor! Die ezel is even saai, die eet en kijkt alleen maar, maar niks anders.Ik heb de merrie trouwens betrapt op buik happen
jha, Mia was ook ergens in de middag. Tenminste, hier was het donker dus dan moet het daar middag zijn geweest
Ze heeft gewoon door dat we staren, slimme pony.Misschien denkt ze ook na over wat ze later gaat doen?? Dressuur cariére of grasmaaier cariére
volgens mij gaat ze aan ballet voor paarden doen * zie haar achterbeen *edit: net stond die nog achter het andere been langs.
Echt ik heb zo'n gevoel van: Nu staat ze rustig maar vanavond staat ze gewoon op springen! *en anders morgen wel Misschien is een caberetje gedoe (geen idee of ik het goed schrijf) wel iets voor haar? Ze fopt volgens mij iedereen
ik ga er ook voor zitten helaas met kan water want ben aan de lijnmag verders niks hebbenmaar is voor goed doel