Ik lees het net en ik heb echt met tranen in mijn ogen naar de foto van Engel gekeken. Wat een prachtbeest! Ik vind het echt super van je dat je Jenny afscheid hebt laten nemen. Veel mensen kunnen een voorbeeld aan je nemen.
Laten we hopen dat het met Furry wel allemaal goed gaat, en vooral met het veulentje.
Jeetje, wat een ellende zeg! Zo lang gewacht op een klein wondertje en dan dit... Hartverscheurend om te zien (en in ons geval lezen) hoe ze met haar doodgeboren veulen om is gegaan; daar schoten bij mij gelijk de tranen in mijn ogen. Arme Jenny en arme jullie!
Sterkte ermee en ik duim extra hard dat Fury binnenkort een gezond veulentje op de wereld gaat zetten.
Jeetje wat een sneu verhaal, ik voel echt met je mee! Ik wens je echt heel erg veel sterkte toe. Ik hoop ook dat Fury een gezond veulentje op de wereld zet.
Bellarose
Geplaatst: 20-03-09 20:54
Jeetje wat was Engel mooi! Sterkte, ik hoop dat het veulen van Fury net zo mooi wordt.. .
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-09 22:00
bedankt allemaal voor de lieve reacties .
jenny doet het goed ze is weer lekker zichzelf en je kunt zine aan haar dat ze het een plaatsje heeft gegeven .
fury word de volgende pestkop . uiers wisselen per dag . die gaat ons nog wel even bezig houden . fury komt ook al steeds meer uit zichzelf om aangehaald te worden en trapt niet meer in de ronde als je iets moet doen bij dr .
komt helemaal goed met dr en hoop het veulen ook .
Jeetje ik volg dit topic al een tijdje maar wat ene klap zeg! Echt een af veulen, alsof het even ligt bij te komen van de bevalling.. Sterkte ermee, en nu maar duimen dat Fury wel een gezond levend veulentje op de wereld zet!
MissAnnemijn
Geplaatst: 20-03-09 22:52
Wat erg Ik hoop dat het bij Fury wel goed gaat! Ze maakt het spannend
Sorry dat ik misschien een beetje technisch ben over zo'n droeve gebeurtenis, maar ik dacht op de foto van Engel te zien dat haar hoefjes wel heel erg lang waren. Zou je daaruit kunnen afleiden dat ze er inderdaad te lang in heeft gezeten maar wel geleefd heeft tot vlak voor de geboorte?
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-09 20:09
geeft niks hoor .
maar dat lijkt zo er zat een zacht gedeelte aan wat erafviel toen ik haar weghaalde toen hadden we ineens kleine hoefjes . dat was er bij het lopen van het veulen ook vanaf gekomen . ze heeft verder niet te lang erin gezetn volgens da . we wisten ook niet precies wanneer ze uitgeteld was . verder leefde ze de nacht om 3 en 5 uur nog gewoon heb buik gevoeld . wat er precies gebeurd is zal een raadsel blijven bevalling gimg verder ook goed ze kwam er alleen niet levend uit .
@ marlinde . Dat is idd beter ik verwacht ook helemaal niks vanacht ,
pff.. ze zal ons toch niet weer 6 weken bezig houden??
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 12:15
je weet het nooit met die minis . pfff .
1 ding weet ik wel . ik ben uitgeput heb wallen tot op mijn knieen. 5 gekneusde blauwe tenen dus loop mank . en mijn longontsteking is ook nog niet helemaal weg . nou ik hoef me niet op te geven voor hollands next top model igg .
ach je moet er iets voor over hebben voor die minis .
Zo zeg; die minis houden je echt lekker bezig. Hoop niet dat mijn vz dat ook gaat doen. t Is niet zeker dat ze drachtig is maar ik dacht laatst wat te voelen en ze stond naar dr buik te trappen net zoals vorig jaar.. Vorig jaar liet ze ons niet zo heel erg lang wachten, ze werd op een moment super loom en 3 dagen later was Chara er; een prachtig merrie veulen wat ze houden. Ben benieuwd of ze dit jaar ook drachtig is. Hopelijk laten de andere minis je niet zo lang wachten xD